Paaiškėjo Lietuvos moksleivių eSporto lygos turnyro nugalėtojai

Publikuota: 2016 m. gruodžio 19 d. pirmadienis
Vilniaus Gedimino technikos (VGTU) kūrybos ir inovacijų centre „LinkMenų fabrike“ rinkosi elektroninio sporto entuziastai – čia vyko jau lapkritį prasidėjusio Varlė.lt Lietuvos moksleivių eSporto lygos (LMESL) turnyro finalinis renginys.

Po atkaklių visą dieną trukusių kovų Counter Strike: Global Offensive žaidime laurai atiteko „Vyturio“ komandai (Rokas „EspiranTo“ Milašauskas, Tomas „walkman“ Urbonas, Aurimas „Dreamas“ Zablockis, Modestas „Sensitive“ Mikalauskis, Marius „SPLEXAS“ Sinkevičius). Hearthstone čempiono titulą iškovojo Ąžuolas „Zujunietis“ Misevičius. Laimėtojai tarpusavyje išsidalijo 1500 eurų prizinį fondą bei įvairius renginio partnerių įsteigtus prizus.

„Šiais metais susilaukėme tikrai nemažo dalyvių skaičiaus – registracijų skaičius siekė beveik 4000 unikalių anketų, tad turnyras puikiai pavyko. Esporto ateitis Lietuvoje ir Baltijos šalyse yra labai perspektyvi. Į tai vis labiau įsitraukia ir tradicinės medijos atstovai bei didelės, puikiai žinomos vietinės ir užsienio kapitalo kompanijos“,– sako vienas iš renginio organizatorių, VGTU Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studentas Eitvydas Korsakas.

Nors elektroninis sportas – dar gana mažai žinomas Lietuvoje, tačiau renginio rezultatai rodo, jog ši alternatyvaus sporto šaka sparčiai populiarėja. Terminologija apibrėžia, jog eSportas – virtuali kompiuterinių žaidimų varžybų forma. Kitaip tariant, tai yra sportinis kompiuterinių žaidimų rėžimas, kurio metu siekiama nugalėti savo priešininką ar priešininkų komandą ir, laimėjus kovą po kovos, brautis per turnyrinę lentelę iki pat pjedestalo.

Šio pasaulyje itin populiaraus reiškinio infrastruktūra Lietuvoje vis dar ganėtinai silpna, tačiau šia sritimi aktyviai pradeda domėtis vis daugiau lokalių bei tarptautinių įmonių, žurnalistų, investuotojų ir net švietimo atstovų. Vienas jų – Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), aktyviai žengiantis į elektroninio sporto sceną, prisidėdamas prie jos plėtros.

„eSportas turi tikrai nemenkų sąsajų su švietimu, juk įtraukiantys kompiuteriniai žaidimai dažnai tampa paskata pasigilinti į tai, kaip jie kuriami. Taigi, tai gali jaunimą įkvėpti ne tik tapti elektroninio pasaulio asais, bet ir skaitmeninio pasaulio kūrėjais“, – sako VGTU „LinkMenų fabriko“ direktorius Adas Meškėnas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Rekordiniai metai – Vilnius pasitiko milijonąją lankytoją

Suomė Jenni Ukkonen nesitikėjo, kad ją Vilniaus oro uoste pasitiks miesto meras Remigijus Šimašius ir kad ji taps milijonąja viešnia. skaityti »

Prezidentė įteikė Globalios Lietuvos apdovanojimus

Penktą kartą vykstančioje šalies vadovės globojamoje apdovanojimų ceremonijoje pagerbti Lietuvoje ir užsienyje gyvenantys žmonės, kurie savo darbais ir pasiekimais prisideda prie mūsų šalies gerovės. skaityti »

Lietuvos pramonė 2017 metus pasitinka su atsargiu optimizmu

2016-aisiais Lietuvos ekonomika susidūrė su lėtėjančiu BVP augimu, tačiau didėjo vidaus vartojimas, augo darbo užmokestis, stabilizuoti eksporto srautai. skaityti »

Kitąmet Europos laukiantys politiniai iššūkiai gali koreguoti verslo plėtros planus

Lietuvos ir visos Europos verslo laukia nauji iššūkiai, susiję su besitęsiančia migracijos krize ir augančiu politiniu nestabilumu. skaityti »

LR Prezidentė D. Grybauskaitė pasveikino šv. Kalėdų proga

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitė tradiciškai pasveikino šalies žmonėms šv. Kalėdų proga. skaityti »

Skelbiama Lietuvos Respublikos mokėjimų balanso apžvalga

2016 m. trečiąjį ketvirtį susidarę pertekliniai paslaugų ir antrinių pajamų balansai neatsvėrė užsienio prekybos ir pirminių pajamų balansų deficitų, todėl susidarė 26,6 mln. eurų einamosios sąskaitos deficitas. skaityti »

Šių dienų žemdirbys išmanus – renkasi elektronines paslaugas

Šiuolaikinis žemdirbys turi būti strategas, racionaliai naudojantis ūkio išteklius, siekiantis mažiausiomis sąnaudomis pagaminti kokybišką, sveiką, konkurencingą produkciją. skaityti »

Šiemet Lietuvoje patentavo daugiau išradimų

Išaugęs nacionalinių patentų paraiškų ir nacionalinių prekių ženklų bei dizaino paraiškų skaičius fiksuojamas šių metų Valstybinio patentų biuro (VPB) statistikoje. skaityti »

Paaiškėjo Lietuvos moksleivių eSporto lygos turnyro nugalėtojai

Vilniaus Gedimino technikos (VGTU) kūrybos ir inovacijų centre „LinkMenų fabrike“ rinkosi elektroninio sporto entuziastai – čia vyko jau lapkritį prasidėjusio Varlė.lt Lietuvos moksleivių eSporto lygos (LMESL) turnyro finalinis renginys. skaityti »

Lietuvos verslo konfederacija plečia narių gretas

2016 m. gruodžio 15 d. vykusiame Lietuvos verslo konfederacijos prezidiumo posėdyje priimti du nauji nariai – Lietuvos investicinių ir pensijų fondų asociacija (LIPFA) ir advokatų kontora Tark Grunte Sutkiene. skaityti »