Apdovanoti geriausi gamtos mokslų konkurso „Mūsų eksperimentas“ darbai

Publikuota: 2015 m. gegužės 4 d. pirmadienis

Balandžio 30 d. Švietimo ir mokslo ministerijoje apdovanoti gamtos mokslų konkurso „Mūsų eksperimentas“ nugalėtojai. Apdovanoti 34 geriausių darbų autoriai ir jų vadovai. Konkursui pateiktuose mokinių eksperimentuose daugiausiai dėmesio skirta aplinkai, žmogaus sveikatai ir žemės ūkiui.

Būsimus mokslininkus ir tyrėjus sveikino Švietimo ir mokslo ministerijos Pagrindinio ir vidurinio ugdymo skyriaus vedėja Loreta Žadeikaitė ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro direktorius Algirdas Sakevičius.

„Džiaugiamės, kad šio konkurso dėka sudėtingi gamtos mokslai populiarėja. Smagu, kad ketvirtą kartą rengiamas „Mūsų eksperimentas“ tampa jau tradicija, skatinančia mokinius tyrinėti, eksperimentuoti ir padėti mūsų šaliai žengti inovacijų plėtros keliu. Linkiu konkursui augti, nes ateitis – gamtos ir technologijos moksluose“, – sakė L. Žadeikaitė.

Komisijos nuomone, „Mūsų eksperimentui“ pateikiami darbai kasmet vis gerėja, mokiniai kūrybiškai naudojasi mokyklose turimomis priemonėmis, įranga, geba planuoti eksperimento eigą, ją fiksuoti kurdami filmuotą medžiagą.

Konkurso laureatams įteikti diplomai, leidyklos „Šviesa“ ir žurnalo „National Geographic Lietuva“ įsteigti prizai. Aktyviausiems vadovams, paruošusiems laureatų komandas, padovanota trumpalaikė stažuotė į Belgijos gamtos mokslo centrus.

Baigiamojo renginio metu pristatyti ir papildomai apdovanoti trys labiausiai mokytojų asociacijoms patikę konkurso darbai. Vieną išrinko biologijos, antrą – chemijos, o trečią – fizikos mokytojų asociacija.

Šiemet konkursui buvo pateikti 49 darbai. Konkurso darbų tematika – fizikos, chemijos, biologijos eksperimentai bei jų integraciniai ryšiai. Mokiniai kėlė hipotezes, būsimų eksperimentų tikslą ir uždavinius, naudodamiesi mikroskopais, cheminiais reagentais ir biologiniais preparatais, kompiuterine ir kita įranga atliko savo tyrimus, kurių eigą filmavo ir pateikė „Mūsų eksperimentui“.

Konkurse, skatinančiame gamtos mokslus mokytis įdomiai ir kūrybiškai, dalyvauja bendrojo ugdymo mokyklų 9–11 klasių ir profesinio mokymo įstaigų mokiniai. Konkursinius darbus, kurie gali būti atliekami per gamtos mokslų pamokas, rengia ne daugiau kaip 5 mokinių komanda, vadovaujama gamtos mokslų mokytojo. 

Konkursą organizavo Švietimo ir mokslo ministerija, Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras, Ugdymo plėtotės centras. Konkurso partneriai – fizikos, chemijos ir biologijos mokytojų asociacijos.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »