Būsimi studentai raginami nesibaiminti motyvacijos įvertinimo

Publikuota: 2015 m. birželio 2 d. antradienis

Abiturientai kviečiami studijuoti Lietuvos edukologijos universitete (LEU) ir tapti ateities mokytojais. Jiems siūlomos įvairios pedagogų rengimo programos, kurias baigus suteikiamas dalyko pedagogikos ir pasirinktos programos bakalauro laipsnis bei pedagogo kvalifikacija.

Stojantieji, užsiregistravę į pedagogo kvalifikaciją teikiančias studijų programas, 2015 m. birželio 19–liepos 8 d. turi laikyti motyvacijos įvertinimą (informacija apie stojamuosius egzaminus ir motyvacijos įvertinimą teikiama LAMA BPO tinklalapyje www.lamabpo.lt, taip pat Švietimo ir mokslo ministerijos interneto tinklalapyje http://www.smm.lt/abiturientams.htm).

Būsimi studentai raginami nesibaiminti motyvacijos įvertinimo. Svarbiausia – laiku registruotis internete (nelaukti, kol bus įteiktas brandos atestatas) ir būtinai atvykti laikyti motyvacijos įvertinimo pasirinktame mieste (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ar Šiauliuose). Registracija prasideda birželio 1 d. Ji tęsis tol, kol iki stojančiojo pasirinkto motyvacijos įvertinimo datos lieka ne mažiau kaip 24 valandos (tinklalapyje http://www.lamabpo.lt).

Motyvacijos įvertinimas privalomas asmenims, stojantiems į pirmosios pakopos švietimo ir ugdymo krypčių grupės studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, valstybės finansuojamas studijų vietas.

LEU Priėmimo komisija siūlo atkreipti dėmesį į tai, kad stojantieji, gavę įvertinimą 0, turės galimybę gauti valstybės finansuojamą vietą. O nedalyvavę motyvacijos įvertinime praras galimybę pretenduoti į valstybės finansuojamą vietą. Norintieji studijuoti savo lėšomis motyvacijos įvertinime gali nedalyvauti. Jis svarbus tik valstybės finansavimo siekiantiems studentams.

Motyvacijos įvertinimą sudaro dvi dalys: struktūruota nestandartizuota apklausa raštu ir pusiau struktūruotas pokalbis. Apklausoje raštu visiems pateikiami trys vienodi klausimai. Stojančiųjų prašoma pagrįsti numatomos mokytojo profesijos pasirinkimą, aptarti situaciją, kurioje susidūrė su žmonių įvairove (asmenų skirtybėmis), papasakoti apie savo veiklą mokykloje ir (ar) kitose bendruomenėse. Pokalbio su komisijos nariais metu kalbama apie mokytojo profesijos pasirinkimo priežastis ir aplinkybes, mokymo patirtį (ar teko mokyti kitus), mokymosi sunkumų įveikimą, darbą kartu su kitais (bendradarbiavimo patirtis), kokiu mokytoju norėtumėte būti. Išlaikiusiems motyvacijos testą pridedamas 1 arba 2  papildomi balai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »