Dainius Pavalkis: kad būtų matomos mokslo pasaulyje, trys Baltijos šalys turi veikti kartu

Publikuota: 2014 m. spalio 9 d. ketvirtadienis

Švietimo ir mokslo ministras Dainius Pavalkis vizito Kioto mieste metu susitikęs su Japonijos mokslo ir technologijų agentūros prezidentu aptarė Lietuvos ir Japonijos bendradarbiavimo mokslo srityje klausimus. Susitikime akcentuota, kad koordinuota trijų Baltijos šalių veikla leistų regionui būti geriau matomam globaliu mastu.

Dvišalio susitikimo metu Japonijos mokslo ir technologijų agentūros prezidentas Michiharu Nakamura pabrėžė, kad siekiant efektyviau bendradarbiauti ir pritraukti investicijas trims Baltijos šalims būtų naudinga koordinuoti veiksmus. Lietuvos švietimo ir mokslo ministras numato  organizuoti konsultacijas dėl bendros veiksmų programos. Trys Baltijos šalys yra pasirašiusios memorandumą dėl bendradarbiavimo aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir inovacijų srityse.

Pastaraisiais metais panaudodama ES struktūrinių fondų finansavimą Lietuva iš pagrindų atnaujino mokslo infrastruktūrą ir kuria slėnius, skatinančius mokslo ir verslo bendradarbiavimą. Šiuo metu įgyvendinama sumanios specializacijos strategija – dėmesį ir lėšas numatoma koncentruoti į didžiausią įdirbį ir inovacijų potencialą turinčias mokslinių tyrimų sritis.

Spalio 5–7 d. vizito į Japoniją metu švietimo ir mokslo ministras Dainius Pavalkis dalyvavo tarptautiniame Mokslo ir technologijų forume bei 11-tame mokslo ir technologijų ministrų susitikime, kurio metu diskutuota apie atvirumą ir skaidrumą mokslo, technologijų ir inovacijų politikoje. Mokslo ir technologijų politikos formuotojai iš 30 šalių pristatė savo patirtį ir dalinosi bendradarbiavimo idėjomis.

Lietuva ir Japonija aktyvina bendradarbiavimą mokslo srityje. Lietuvos mokslo taryba kartu su Japonijos partneriais numato kviesti mokslininkus teikti dvišalio bendradarbiavimo projektus.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »