Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Publikuota: 2017 m. gruodžio 11 d. pirmadienis

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. Kauno technologijos universitetas (KTU) su partneriais iš Italijos, Ispanijos, Graikijos ir Austrijos dalyvauja projekte „Video games 4 teachers“ (liet. „Vaizdo žaidimai mokyme“), kurio metu kuriama elektroninė mokymosi medžiaga yra grindžiama vaizdo žaidimų naudojimu. Ateityje ji bus laisvai prieinama internete visiems mokytojams, norintiems vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

KTU Informatikos fakultetas (IF) su užsienio partneriais dalinsis patirtimi, žiniomis ir resursais, rinks informaciją apie edukacinius žaidimus, aplikacijas, kurs metodinę mokymosi medžiagą, kuria naudotis bus galima nemokamai.

Lapkritį Florencijoje, Italijoje, vyko pirmasis šio tarptautinio projekto partnerių susitikimas, kurio metu projekto komandos nariai pristatė savo institucijas, vykdomas veiklas, įgyvendinamus projektus.

Prieinama visiems

Projekto dalyviai tikisi, kad ši medžiaga bus itin naudinga būsimiems mokytojams, norintiems edukacinius vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

„Šio projekto metu su dar keturiais Europoje įsteigtais universitetais žadame sukurti mokymosi priemones mokytojams, kurių pagalba jie galės mokytis vaizdo žaidimų bei mobiliųjų programėlių kūrimo ir taikymo savo švietimo modelyje. Tokiu būdu mokytojai galės perduoti žinias mokiniams“, – apie numatomus projekto rezultatus pasakojo KTU IF projektų vadovė Vida Drąsutė.

Du metus truksiančio projekto rezultatas, anot V. Drąsutės, turės apčiuopiamą vertę, nes bendradarbiaujantys universitetai sukurtą išsamią metodologinę medžiagą patalpins atviroje, nemokamoje ir inovatyvioje internetinėje platformoje, kuri bus prieinama visiems.

Sukurta metodologinė ir elektroninio mokymosi medžiaga bus pateikta ne tik anglų, bet ir lietuvių, ispanų, italų, graikų ir austrų kalbomis.

100 švietimui pritaikytų vaizdo žaidimų

„Projekto tikslas yra ištirti dabartinę situaciją vaizdo žaidimų srityje, todėl kiekvienas partneris turės išanalizuoti po dvidešimt rinkoje jau egzistuojančių edukacinės paskirties vaizdo žaidimų ir mobiliųjų programėlių“, – pasakojo V. Drąsutė.

Visi universitetai bendromis jėgomis išanalizuos net 100 produktų – 50 vaizdo žaidimų ir 50 mobiliųjų programėlių. V. Drąsutės teigimu, gautos šių žaidimų apžvalgos, atliktos pagal nustatytus kriterijus, tolimesnėje projekto eigoje taps pagrindu metodologinei ir elektroninei mokymosi medžiagai sukurti.

„Naudosime tiek nemokamus, tiek komercinius vaizdo žaidimus ir mobiliąsias programėles, sukurtas užsienio ir Lietuvos kūrėjų. Mes patys žaidimų nekursime, tačiau pateiksime labai aiškią metodinę medžiagą ateities mokytojams, norintiems savo pamokose taikyti sužaidybinimo elementus, remiantis atrinktais pavyzdiniais žaidimais“, – sakė KTU IF projektų vadovė.

Tikslinė grupė – ateities mokytojai

Projekto rezultatai bus skirti įvairių švietimo institucijų bei departamentų mokytojams, lektoriams, tyrėjams ir profesoriams, besidomintiems vaizdo žaidimų pritaikymu inovatyviuose mokymo metoduose.

„Suteiksime būsimiems mokytojams būtinus įgūdžius, kompetencijas ir priemones, kad būtų galima veiksmingai išnaudoti vaizdo žaidimus švietime“, – pasakojo V.Drąsutė.

Projekte dalyvauja tarptautiniai partneriai iš Taikomujų mokslų universiteto (Austrija), Graikijos atvirojo universiteto, Valensijos universiteto (Ispanija), „Xano Channel“ asociacijos bendruomenės vystymuisi (Ispanija) ir projektą administruojančios tarptautinių projektų planavimo ir valdymo asociacijos „Pixel“ (Italija). Projektą remia Europos Komisija.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

S. Kropas. Laimikiai tik po to, kai pasirūpinsime tinkamais įrankiais

Per pastarąjį dešimtmetį finansinis raštingumas tapo ne tik EBPO, bet ir G20 šalių prioritetinės politikos objektu. skaityti »

Vaizdo žaidimai – daugiau nei vien pramoga: kodėl naudinga žaisti?

Kiekvienas žaidimas gali pasitarnauti ir kaip edukacijos šaltinis, įsitikinusi žaidimų kūrėjų įmonės „SneakyBox“ verslo plėtros vadovė Eglė Čiuoderienė. Pasak specialistės, skirtingi žaidimai padeda ugdyti loginį, kritinį, strateginį mąstymą, lavina atmintį, kūrybiškumą ir dar daugiau. skaityti »

Lietuva kartu su Šveicarija įgyvendino 20 bendrų mokslo projektų

Sėkmingai įvykdyta bendra Lietuvos ir Šveicarijos 2011–2016 m. mokslinių tyrimų programa. Per ketverius metus vykdant šią programą finansuota 20 bendrų mokslo projektų. Tam iš viso skirta 10,649 Šveicarijos frankų. skaityti »

Šią vasarą – dar daugiau nemokamų užsiėmimų mokiniams

Daugiau kaip 200 įvairių įstaigų – mokyklų, profesinio rengimo centrų, bibliotekų – įsijungė į akciją „Atverk duris vasarai“ ir per mokinių atostogas siūlys įdomius nemokamus užsiėmimus vaikams. skaityti »

Projektas „Moksleiviai į Vyriausybę“ kviečia spręsti jaunimo emigracijos problemas

Kol jaunoji Lietuvos karta dar visiškai nepaniro į ilgųjų vasaros atostogų sūkurį, LR Vyriausybės kanceliarija kviečia moksleivius registruotis į rugpjūtį vyksiantį projektą „Moksleiviai į Vyriausybę“, kuris šiemet kvies spręsti jaunimo emigracijos problemas. skaityti »

VU mokslininkai tapo globalaus kosmoso tyrimų projekto dalimi

Iš Žemės į kosmosą vienas po kito kyla mažieji palydovai, skirti Žemės termosferos sluoksniui tyrinėti. Prie šio projekto prisideda ir lietuviai – Vilniaus universiteto (VU) mokslininkai paleis trečiąjį lietuvišką palydovą „Lituanica SAT-2“. skaityti »

Atviros universitetinės studijos internete: patogus būdas tobulėti

Vytauto Didžiojo universiteto Inovatyvių studijų institutas pristatė atviras elektronines studijas, leidžiančias visiems norintiems mokytis atskirų studijų dalykų nuotoliniu būdu. skaityti »

Martyno Mažvydo biblioteka atidaro Laisvalaikio skaityklą

Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo biblioteka kviečia išsirinkti mėgstamiausią knygą, neštis ją į namus ir skaityti, skaityti, dar kartą skaityti... skaityti »

Paskelbti antrosios nacionalinės teisės žinių olimpiados nugalėtojai

Daugiau kaip 800 moksleivių. Virš 70 Lietuvos mokyklų ir gimnazijų. Tokia įspūdinga antrosios Nacionalinės teisės žinių olimpiados dalyvių statistika, o gegužės 18 dieną Teisingumo ministerijoje iškilmingai apdovanoti ir šių metų renginio nugalėtojai. skaityti »

Beveik 270 elektroninių knygų skaityklių pasieks savivaldybių bibliotekas

Vyriausybė pritarė Kultūros ministerijos siūlymui 268-ias elektroninių knygų skaitykles perduoti savivaldybių nuosavybėn. skaityti »