KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto marketingo studijų trečiakursiai – tarptautinio konkurso „Google reklamos internete iššūkis“ (angl. Google Online Marketing Challenge) dalyviai.
KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto marketingo studijų trečiakursiai – tarptautinio konkurso „Google reklamos internete iššūkis“ (angl. Google Online Marketing Challenge) dalyviai. Tai jau šeštasis pavasaris, kai universiteto studentai reklamuoja Lietuvos įmones šiame konkurse.
Kovo pabaigoje keturios studentų komandos pradėjo vykdyti pasirinktų įmonių reklamos kampanijas „Google+“ tinkle ir naudojantis „Google AdWords“ reklama. Konkursui studentai turi parengti 250 JAV dolerių vertės kampaniją. Pagrindinis konkurso prizas – kelionė į „Google“ būstinę Silicio slėnyje. Studentai varžosi ir dėl papildomo šio konkurso prizo, skiriamo už įmonės socialinės žiniasklaidos reklamos kampaniją „Google+“ socialiniame tinkle.
Studentams pasirengti konkursui padeda KTU Marketingo katedros dėstytojai bei verslo praktikai. Aukščiausias rezultatas, kurį ankstesniais metais pavyko pasiekti KTU studentams šiame konkurse – 2013-aisiais pasiekta 131 vieta tarp 2454 komandų dalyvavusių konkurse. Nors konkurso rezultatus „Google“ paskelbs tik rugpjūčio mėnesį, jie priklausys nuo šiomis savaitėmis vykdomų kampanijų sėkmės.
Šaltinis:
ktu.edu
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.