LEU LF tyrėjai laimėjo tarptautinių „Erasmus+“ projektų konkursus

Publikuota: 2016 m. rugsėjo 19 d. pirmadienis

Lietuvos edukologijos universiteto Lituanistikos fakulteto (LEU LF) tyrėjai prof. dr. Dainius Vaitiekūnas ir Vilma Leonavičienė laimėjo tarptautinių Erasmus+ projektų konkursus.

Projektas „Humanitarinių mokslų tyrimų Kambodžoje valdymas ir išplėtojimas“, kurio partneris bus LEU (projekto koordinatorius – LEU LF Lietuvių ir lyginamosios literatūros katedros prof. dr. D. Vaitiekūnas), buvo pateiktas pagal Erasmus+ programą (projektai švietimo ir mokymo srityje, skirsnis „KA2 – Bendradarbiavimas inovacijų ir dalijimosi gerąja patirtimi tikslais“).

Pareiškėjais ir pagrindinis vykdytojas – Nacionalinis rytų kalbų ir kultūrų institutas (Paryžius, Prancūzija). Projekte kaip partneriai taip pat dalyvaus Latvijos universitetas, Universitetinė frankofonijos agentūra (AUF), Tyrimo ir vystymo institutas (IRD), Karališkasis menų ir Pnompenio karališkasis universitetai, Nacionalinis edukacijos institutas (Kambodža), Kambodžos švietimo ministerija, Kambodžos kultūros ir meno ministerija.

Projekto tikslas – reaguoti į ypatingą aukštojo mokslo modernizacijos problemą, stiprinant humanitarinių mokslų tyrimus ir inovacijas, remiantis Europos Sąjungos šalių ryšių su Kambodža plėtra. Kambodžos mokslo institucijoms ir jų partneriams siekiama sudaryti palankias sąlygas vykdyti mokslinius tyrimus nacionaliniu, regioniniu ir tarptautiniu lygiu, kurti ir pateikti mokslinių tyrimų projektus. Numatyti bendri seminarai ir mokymai, aktyvūs akademinio ir administracinio personalo mainai. Projektas bus vykdomas 2017–2019 m.

Antrasis, V. Leonavičienės koordinuojamas, projektas „Teach INC“ (Nr. 2016-1-LT01-KA201-023162) bus finansuojamas pagalErasmus+ programos bendrojo ugdymo antrą pagrindinį veiksmą. Projekto tikslas – suteikti bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams įgūdžių ir kompetencijų, padedančių integruoti novatoriškumą ir kūrybiškumą į mokymo veiklas ir tokiu būdu geriau paruošti moksleivius darbo rinkai. Tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokytojai (įskaitant ir būsimus pedagogus).

Planuojama parengti 5 intelektinius produktus: įgūdžių ir kompetencijų aprašą; mokymosi tikslus ir vertinimo metodologiją; programėles, mokymosi platformos turinį ir mokymo medžiagą; programėlę ir mokymosi platformą; integravimo ir plėtros gaires.

Planuojamas rezultatas – interaktyvus įrankis, sujungiantis įvairius išteklius, skirtus novatoriškumui ir kūrybiškumui integruoti į bendrojo ugdymo veiklas. Mokymo(si) vizitai nenumatyti. Iš viso numatoma 18 sklaidos renginių (po 3 kiekvienoje šalyje).

Šaltinis: leu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »