LEU organizuoja II Vilniaus miesto istorijos olimpiadą

Publikuota: 2015 m. balandžio 30 d. ketvirtadienis

Gegužės 6 d. Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmuose vyks finalinis Vilniaus miesto istorijos olimpiados „Vilnius Vazų dinastijos valdymo laikotarpiu XVI a. pab.–XVII a.“ turas. Jame dalyvaus šešiasdešimt 8–12 klasių Vilniaus miesto mokyklų moksleivių, geriausiai pasirodžiusių pirmajame ture, kuris vyko mokyklose.

Finalo dalyviai bus suskirstyti į dvi grupes – 8–10 ir 11–12 klasių moksleiviai. Jie atliks įvairias užduotis, kurių metu bus patikrinti jų gebėjimai ir žinios apie XVI a. pab.–XVII a. Vilniaus miesto istoriją, dalyvaus ekskursijoje po įspūdingą muziejų – Valdovų rūmus. Užsiėmimai suplanuoti ir moksleivius lydėsiantiems mokytojams. Jie dalyvaus muziejaus siūlomose edukacinėse programose, kurias ves muziejaus edukatoriai. Taip pat vyks diskusija „Kokie mokymosi metodai ir priemonės tinkami šiuolaikiniam mokiniui?“. Senosios muzikos ansamblis „Chiaroscuro“ visiems susirinkusiems ves edukacinę pamoką „Senoji muzika – nuo Viduramžių iki Baroko“.

Moksleivių darbus vertins Vilniaus miesto progimnazijų, vidurinių mokyklų ir gimnazijų mokytojai, Valdovų rūmų darbuotojai, Lietuvos edukologijos universiteto dėstytojai ir studentai. Pirmoji Vilniaus miesto istorijos olimpiada vyko 2014 metais, todėl šis renginys tampa tradiciniu.

Šio renginio tikslas – skatinti moksleivius domėtis Vilniaus miesto istorija ir tobulinti savarankiško mokymosi įgūdžius. Itin svarbu, kad šioje olimpiadoje dalyvaujantys moksleiviai ir mokytojai skatinami domėtis savo miesto Vilniaus – istorinės Lietuvos sostinės – istorija.

Olimpiadą organizuoja Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos Vilniaus skyrius su partneriais: Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmais, Lietuvos edukologijos universiteto Istorijos fakultetu ir leidykla „Šviesa“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »