„Moksleivių Seimas“ diskutuos, ar vertėjo prailginti mokslo metus

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Seimo Kovo 11-osios Akto salėje gegužės 20 d., trečiadienį, 10.30 val., vyks Lietuvos mokinių parlamento (LMP) kartu su Seimo nare Agnė Bilotaite organizuojamas projektas „Lietuvos Respublikos Seimo darbo simuliacija“, kuriame moksleiviams suteikiama unikali galimybė iš arti susipažinti su darbo parlamente ypatumais.

Šių metų Seimo darbo simuliacijos tema „Kiek mokytis nori tu?“ pasirinkta, atsižvelgiant į šių dienų mokiniams svarbias aktualijas ir švietimo ir mokslo ministro Dainiaus Pavalkio priimtą sprendimą dviem savaitėmis prailginti mokslo metus Lietuvos mokyklose. Dalyviai turės išskirtinę galimybę pabendrauti su skirtingų frakcijų Seimo nariais, diskutuoti ir išsakyti savo nuomonę.

„Daugybei moksleivių, atvirai reiškusių savo nuomonę šiuo klausimu įvairiuose socialiniuose tinkluose ir naujienų portaluose, ši simuliacija leis savo nuomonę argumentuotai išsakyti Seime“, – temos pasirinkimą aiškina Lietuvos mokinių parlamento pirmininkė Gabrielė Makarevičiūtė.

Į Seimo simuliaciją buvo atrinktas 141 dalyvis net iš 220 užsiregistravusių mokinių. Kandidatai paraiškas siuntė iš visos šalies ir galėjo laisvai pasirinkti, kuriai iš tikrajame šios kadencijos Seime dirbančių frakcijų nori atstovauti.

 „Simuliacijos tikslas – skatinti moksleivių domėjimąsi valstybės politika ir visuomenės aktualijomis, skatinti kompetencijų ugdymą, supažindinti su skirtingomis politinėmis ideologijomis, Seimo darbu, ugdyti pilietiškumą ir rūpestį valstybės reikalais“, – teigė nuo 2011 m. su įvairiomis jaunimo organizacijomis Seimo simuliacijas organizuojanti Agnė Bilotaitė.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kaip pagal moksleivio amžių parinkti telefoną, planšetę ar kompiuterį?

Išmaniojo įrenginio pasirinkimas prieš mokslo metus kelia nemažai klausimų ir moksleiviams, ir jų tėvams. Kas ir kokioje situacijoje pravers labiau – telefonas, planšetė ar kompiuteris? skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »