„Moksleivių Seimas“ diskutuos, ar vertėjo prailginti mokslo metus

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Seimo Kovo 11-osios Akto salėje gegužės 20 d., trečiadienį, 10.30 val., vyks Lietuvos mokinių parlamento (LMP) kartu su Seimo nare Agnė Bilotaite organizuojamas projektas „Lietuvos Respublikos Seimo darbo simuliacija“, kuriame moksleiviams suteikiama unikali galimybė iš arti susipažinti su darbo parlamente ypatumais.

Šių metų Seimo darbo simuliacijos tema „Kiek mokytis nori tu?“ pasirinkta, atsižvelgiant į šių dienų mokiniams svarbias aktualijas ir švietimo ir mokslo ministro Dainiaus Pavalkio priimtą sprendimą dviem savaitėmis prailginti mokslo metus Lietuvos mokyklose. Dalyviai turės išskirtinę galimybę pabendrauti su skirtingų frakcijų Seimo nariais, diskutuoti ir išsakyti savo nuomonę.

„Daugybei moksleivių, atvirai reiškusių savo nuomonę šiuo klausimu įvairiuose socialiniuose tinkluose ir naujienų portaluose, ši simuliacija leis savo nuomonę argumentuotai išsakyti Seime“, – temos pasirinkimą aiškina Lietuvos mokinių parlamento pirmininkė Gabrielė Makarevičiūtė.

Į Seimo simuliaciją buvo atrinktas 141 dalyvis net iš 220 užsiregistravusių mokinių. Kandidatai paraiškas siuntė iš visos šalies ir galėjo laisvai pasirinkti, kuriai iš tikrajame šios kadencijos Seime dirbančių frakcijų nori atstovauti.

 „Simuliacijos tikslas – skatinti moksleivių domėjimąsi valstybės politika ir visuomenės aktualijomis, skatinti kompetencijų ugdymą, supažindinti su skirtingomis politinėmis ideologijomis, Seimo darbu, ugdyti pilietiškumą ir rūpestį valstybės reikalais“, – teigė nuo 2011 m. su įvairiomis jaunimo organizacijomis Seimo simuliacijas organizuojanti Agnė Bilotaitė.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kaip pagal moksleivio amžių parinkti telefoną, planšetę ar kompiuterį?

Išmaniojo įrenginio pasirinkimas prieš mokslo metus kelia nemažai klausimų ir moksleiviams, ir jų tėvams. Kas ir kokioje situacijoje pravers labiau – telefonas, planšetė ar kompiuteris? skaityti »

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »