Mokyklos ir muziejai bendradarbiaus dar glaudžiau

Publikuota: 2013 m. birželio 11 d. antradienis

Švietimo įstaigų ir muziejų bendradarbiavimas turi būti plečiamas, sudarant kuo geresnes sąlygas mokiniams lankytis muziejų edukacinėse programose, rengiant aktyvias pamokas muziejų erdvėse, bendradarbiaujant pedagogams ir muziejininkams. Tai sutarta švietimo ir mokslo ministro Dainiaus Pavalkio ir Lietuvos muziejų asociacijos susitikime.

„Mūsų bendras tikslas – sukurti ilgalaikę veikiančią mokyklų ir muziejų bendradarbiavimo sistemą, kad muziejų ištekliai būtų maksimaliai panaudojami prasmingam ir įdomiam vaikų ugdymui, kad nusistovėtų mokyklų ir muziejų bendros veiklos tradicija“, – sako ministras D. Pavalkis.

Artimiausiu metu bus sudaryta Švietimo ir mokslo ministerijos, Kultūros ministerijos, Lietuvos muziejų asociacijos darbo grupė dėl tvaraus švietimo įstaigų ir muziejų bendradarbiavimo.

Taip pat Švietimo ir mokslo ministerija numato skirti 500 tūkst. Lt papildomą finansavimą muziejų ir mokyklų bendrą veiklą skatinančiam projektui „Muziejus – mokykla – moksleivis“ ir jį pratęsti iki 2015 m. gegužės mėn. Europos Sąjungos struktūrinių fondų remiamą projektą įgyvendina Lietuvos muziejų asociacija.

Projektas „Muziejus – mokykla – moksleivis“ pradėtas 2011 m., norint pagyvinti mokyklų ir muziejų bendras edukacines veiklas, rengti muziejuose pamokas. Vykdant projektą mokytojai, savivaldybių darbuotojai supažindinami su muziejų edukacine veikla, jų teikiamomis paslaugomis. Sukurta muziejų ir mokyklų bendradarbiavimui skirta interneto svetainė (www.muziejuedukacija.lt). Per ateinančius metus kiekvienas projekte dalyvaujantis muziejus sukurs po naują edukacinę programą bendrojo ugdymo mokykloms.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »