Mokytojai kviečiami tobulintis Japonijoje

Publikuota: 2017 m. sausio 24 d. antradienis

Japonijos ambasada skelbia konkursą Japonijos Vyriausybės finansuojamoms studijoms Japonijoje pagal mokytojų profesinio tobulinimosi programą. Lietuvos mokytojai paraiškas Japonijos švietimo, kultūros, sporto, mokslo ir technologijų ministerijos finansuojamoms studijoms Japonijoje gali teikti iki vasario 27 d.

Kandidatai gauti mokytojų profesinio tobulinimosi (Teacher-training students) stipendiją bus atrenkami per konkursą. Stipendija skiriama visam studijų laikotarpiui – nuo 2017 m. spalio mėn. iki 2019 m. kovo mėn.

Pagrindiniai reikalavimai kandidatams:

1) anglų kalba;

2) ne trumpesnė nei 5 metų darbo mokytoju patirtis pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo įstaigose arba įstaigose, rengiančiose mokytojus;

3) amžiaus limitas iki 35-erių metų.

Norintieji dalyvauti konkurse, turi pateikti dokumentus, nurodytus programos aprašo skyriuje „Documents to be submitted“, paštu Japonijos ambasadai adresu: MEXT Mokytojų profesinio tobulinimosi programa, M. K. Čiurlionio g. 82 B, LT-03100, Vilnius. Dokumentai į ambasadą turi būti pristatyti iki vasario 27 d. 17.00 val.

Reikalavimus atitinkantys kandidatai bus kviečiami laikyti anglų ir japonų kalbos egzaminus. Kandidatai bus asmeniškai informuojami apie tikslią egzamino datą bei laiką, tad organizatoriai prašo nurodyti tikslius kontaktinius duomenis.

Geriausiai egzaminus išlaikę kandidatai bus pakviesti į pokalbį su Japonijos ambasados ir Švietimo ir mokslo ministerijos atstovų komisija.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Japonijos ambasada organizuoja konkursą Lietuvos mokytojams

Japonijos ambasada skelbia konkursą jauniems (iki 35 metų) mokytojams, kurie norėtų gauti stipendiją ir dalyvauti mokytojų profesinio tobulinimosi programoje Japonijoje. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »