Nauji mokslo metai mokytojams prasidės moderniau

Publikuota: 2014 m. rugsėjo 2 d. antradienis

Nuo šių metų rugsėjo 1-osios leidykla „Šviesa“ kviečia Lietuvos mokytojus į atnaujintą, patogesnę ir daugiau galimybių bei turinio siūlančią skaitmeninę mokymo(si) aplinką „e.Šviesa“. Šia, mūsų šalyje analogų neturinčia aplinka, atsižvelgiant į Europos švietimo tendencijas, siekiama mokytojams palengvinti pamokų organizavimo procesą, o mokiniams padėti aktyviai ir atsakingai mokytis. Iki šių metų pabaigos „e.Šviesa“ mokytojai kviečiami naudotis nemokamai ir teikti pasiūlymus, kaip ją tobulinti.

„e.Šviesa„ – tai mokytojui ir mokiniui skirta skaitmeninė mokymo(si) aplinka, pritaikyta specialiai kompiuteriams, planšetėms ir mobiliesiems įrenginiams. Šia aplinka mokytojas gali naudotis tiek planuodamas ugdymo procesą, tiek vesdamas pamokas ar jų metu pateikdamas įvairaus pobūdžio užduotis mokiniams. Be to, e.Šviesa pritaikyta ir mokinių atliktų užduočių rezultatų kaupimui bei jų pasiekimų vertinimui“, – apie šią mokymosi aplinką pasakoja leidyklos „Šviesa“ elektroninių produktų vadovė Lina Sergejevienė.

Prisijungęs prie „e.Šviesos“, mokytojas gali pats sudaryti ilgalaikius pamokų planus arba naudotis leidyklos jau parengtais jų šablonais bei pritaikyti juos savo poreikiams. Mokytojams suteikiama laisvė sukurtuose planuose pridėti papildomų užduočių, internetinių nuorodų ar šaltinių, įsikelti daugiau turinio ir iš savo kompiuterio. Paties sukurtus ar leidyklos parengtus pamokų planus mokytojas realizuoja pasitelkdamas pamokos vedimo įrankį: jame pateikiama konkrečios pamokos informacija, vestų pamokų progresas bei realiu laiku mokiniams pateikiamos užduotys. Vesdamas pamokas ir siųsdamas mokiniams užduotis, mokytojas turi galimybę paskirstyti jas pagal mokinių gebėjimus ir mokymosi tempą.

Be planavimo bei pamokų vedimo įrankių, mokytojams suteikiamas ir vertinimo įrankis. Naudodamas šį įrankį, mokytojas gali fiksuoti, kaupti ir analizuoti mokinio bei visos klasės mokymosi rezultatus, stebėti mokinių pažangą ir pagal tai koreguoti jų mokymo procesą. Mokytojas ne tik gali analizuoti, kas mokiniui sekasi gerai, o kur dar reikia patobulėti lavinant dalykinius ar bendruosius gebėjimus, bet ir skirti individualias užduotis.

Nuo 2014 m. rugsėjo mėnesio mokymo(si) aplinkos „e.Šviesa“ bibliotekoje bus įkelti įvairių dalykų skaitmeniniai leidyklos „Šviesa“ vadovėlių komplektai visoms klasėms. Be to, kai kuriems dalykams papildomai bus parengti pamokų planai ir mokomasis turinys (vaizdo ir garso įrašai, nudingos nuorodos į išorinius išteklius, žemėlapiai, kryžiažodžiai, įvairios veiklos ir pan.), kuris bus nuolat papildomas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

IT egzaminą laiko būsimi perspektyviausi darbuotojai

Abiturientams laikant IT egzaminą, leidyklos „Šviesa“ informacinių technologijų vadovėlių ir kitų mokymo priemonių autoriai Vaino Brazdeikis, Jurgis Pralgauskis, Tatjana Balvočienė ir patys abiturientai pasakoja apie tai, ar įmanoma IT specialistu tapti dar mokykloje. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »