Pradedami specialiai viešajam sektoriui sukurti virtualūs mokymai

Publikuota: 2017 m. sausio 20 d. penktadienis

Stiprinant Lietuvos viešojo sektoriaus socialinės klasterystės kompetencijas ir įgyvendinant Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) kartu su Utenos, Druskininkų, Prienų ir Biržų savivaldybėmis, Vilniaus dizaino kolegija, Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegija, VšĮ „Gintarinė akademija“ ir partneriais iš Norvegijos „Flexible Education Norway“ vykdomą projektą „Tvarios plėtros skatinimas stiprinant viešojo sektoriaus socialinę klasterystę“, jau šį mėnesį bus pristatyti mokslininkų sukurti virtualūs mokymosi modeliai, kurie lietuvių ir anglų kalbomis bus prieinami kiekvienam mūsų šalies viešojo sektoriaus darbuotojui.

Mokymų programa bus suskirstyta į dvi dalis – socialinės klasterystės kompetencijų ir institucijų administracinių ir viešųjų gebėjimų tobulinimo programas su atskirų temų moduliais. Viešojo sektoriaus darbuotojai bei anksčiau minėto projekto partneriai Lietuvoje ir Norvegijoje pagal poreikį galės pasirinkti vieną arba kelias mokymo programas, jiems patogiu paros laiku savarankiškai prisijungti prie virtualios aplinkos, kurioje yra mokymo medžiaga, konsultuotis su mokymo medžiagos rengėjais ir atlikti užduotis.

„Virtualių mokymų dalyviams bus suteikta socialinės partnerystės, socialinio verslo komunikacijos žinių, kurios padės ugdyti gebėjimus ir vertybines nuostatas, būtinas socialiai atsakingam verslui bendruomenėse ir visuomenėje plėtoti. Prisijungę dalyviai taip pat sužinos, kaip savivaldybės galėtų kurti aplinką, palankią socialiniams klasteriams kurti ir plėsti, būdų, kaip prisidėti prie didesnio regioninio ir bendro šalies konkurencingumo“, – pasakoja projekto vadovė, LEU doc. dr. Angelė Kaušylienė.

Projekte dalyvaujančių mokslininkų nuomone, pagrindinės Lietuvos socialinės problemos, kurioms jau šiandien būtini inovatyvūs sprendimai, slypi skurdo prevencijos, globos deinstitucionalizacijos, draugiškos aplinkos įvairioms klientų grupėms srityse.

„Mokymuose kviesime dalyvauti savivaldybių-partnerių, nevyriausybinių organizacijų ir privačių institucijų darbuotojus, kurie domisi žmogiškųjų išteklių vadyba, socialine klasteryste ir inovacijomis. LEU lektoriams, kurie rengia šiuos modulius, talkins projekto partneriai iš Norvegijos – Norvegijos alternatyvaus švietimo tinklinės organizacijos, jungiančios Norvegijos universitetus, NVO ir švietimo konsultacines organizacijas, vadovė Torhild Slatto ir Norvegijos atviros virtualaus mokymo akademijos prezidentas prof. dr. Morten‘as Flate Paulsen‘as. Kartu su Biržų, Druskininkų, Prienų ir Utenos regionų profesionalais aptarėme mūsų universiteto profesorių siūlomus virtualius mokymosi modelius ir toliau ieškosime inovatyvių ir praktinių kelių jiems įgyvendinti“, – atskleidžia LEU prof. dr. Giedrė Kvieskienė.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Dilema nerandantiems darbo: laukti, kol pasikeis rinka, ar persikvalifikuoti?

Nors šių metų rugpjūčio 1 d. Lietuvos darbo biržoje buvo registruota 134,1 tūkst. darbo ieškančių žmonių, nesutampa darbdavių ir darbuotojų lūkesčiai dėl darbo pobūdžio. skaityti »

Rugsėjo stresas: kaip apsaugoti pirmokus ir abiturientus?

Pasak sveikatos specialistų, ruduo kai kuriems moksleiviams, ypač pradinukams ir gimnazistams, sukelia nervinę įtampą, o sergančių jaunuolių skaičiai šokteli kelis kartus. skaityti »

Geriausiems Lietuvos studentams – vardinės LR prezidentų stipendijos

Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė pasirašė įsakymą dėl prezidentų stipendijų 2017–2018 studijų metams skyrimo. skaityti »

Beveik pusė Lietuvos tėvų už vaikų lavinimą planuoja mokėti pinigus

Lietuvos tėvai vis daugiau dėmesio ir finansų skiria vaikų lavinimui bei ugdymui. skaityti »

Jaunieji geografai tarptautinėje olimpiadoje pasipuošė visų spalvų medaliais

Lietuvos jaunųjų geografų komanda iš Serbijoje vykusios tarptautinės geografijos olimpiados grįžo su visų spalvų medaliais. Lietuvos atstovai iškovojo vieną aukso, du sidabro ir vieną bronzos medalius. Tai geriausias Lietuvos komandos pasiekimas per visą geografijos olimpiadų istoriją. skaityti »

Skiriant valstybės finansavimą moksliniams tyrimams – orientacija į kokybę

Finansuojant mokslinius tyrimus ypatingas dėmesys bus skiriamas kokybei. 60 proc. lėšų moksliniams tyrimams bus skiriama pagal kokybinius parametrus, 40 proc. lėšų – pagal kiekybinius rodiklius. skaityti »

Į pagalbą mokytojams: parengtos rekomendacijos, padėsiančios atpažinti smurtą patyrusius vaikus ir jiems padėti

Mokytojai ir kiti mokyklos darbuotojai gali greičiausiai pastebėti skriaudžiamą vaiką ir jam padėti. skaityti »

Regionų bibliotekose – nemokama teisinė pagalba

Prieš kelis mėnesius pradėję teikti nemokamą teisinę pagalbą nuotoliniu būdu, Vilniaus universiteto (VU) Teisės klinikos konsultantai pastebi: teisinių paslaugų poreikis yra didžiulis, tačiau jos įkandamos ne visiems. skaityti »

Priimamos paraiškos dėl atnaujintos Vlado Jurgučio premijos ir naujos Lietuvos banko premijos už disertaciją

Visą rugpjūtį ir pirmąją rugsėjo pusę Lietuvos bankui galima teikti paraiškas dėl dviejų premijų, skiriamų už ekonomikos srities mokslinės veiklos pasiekimus. skaityti »

Irane vykusioje tarptautinėje informatikos olimpiadoje pelnytas bronzos medalis

Liepos 28–rugpjūčio 4 dienomis Teherane Irane vykusioje tarptautinėje informatikos olimpiadoje Kauno technologijos universiteto gimnazijos dešimtokas Gediminas Lelešius (mokytoja Kristina Serapinaitė) laimėjo bronzos medalį. skaityti »