Prasidėjo pirmosios ilgalaikės mokytojų stažuotės

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 13 d. ketvirtadienis

Rugsėjo mėnesį dvi dešimtys mokytojų pradėjo metų trukmės profesines stažuotes šalies universitetuose, įvairiose švietimo ir mokslo įstaigose. Tokios pirmą kartą rengiamos ilgalaikės apmokamos stažuotės – viena iš kvalifikacijos tobulinimo galimybių, įteisintų naujojoje Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepcijoje. Jų metu mokytojams bus užtikrinamos visos socialinės garantijos, išsaugoma darbo vieta bei mokama stipendija.

Pedagogai pasirinko universitetines studijas Vytauto Didžiojo, Kauno technologijų, Lietuvos edukologijos, Šiaulių universitetuose bei švietimo įstaigose, įgyvendins savo numatytus kūrybinius projektus. Mokytojai tobulins ir gilins profesines kompetencijas, o priimančios įstaigos turės galimybę susipažinti su pedagoginio darbo aktualijomis.

„Dalyvauti ilgalaikėje stažuotėje Vytauto Didžiojo universiteto Edukologijos katedroje ryžausi todėl, kad noriu susipažinti, kaip kuriamos metodologijos, atliekami tyrimai. Įgyta patirtis bus naudinga ir man, kaip pedagogui, ir mokyklai, kuri išleido stažuotis, ir, manau, praktiko patirtis bus įdomi universitetui,“ – sako stažuotojas Mykolas Federavičius, istorijos mokytojas iš Kauno r. Kulautuvos vid. mokyklos.- „Naujas žinių bagažas neabejotinai sustiprins mokytojo autoritetą visuomenėje, o pačiam pedagogui - tai kelias į aukštesnę darbo kokybę“.

Renkantis ilgalaikę stažuotę mokytojui solidžiausia pasirodė studijų kryptis ir galimybė siekti magistro laipsnio.

Ilgalaikės stažuotės rengiamos Ugdymo plėtotės centrui vykdant ES paramos fondų remiamą projektą „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“. Tai – didžiausias ir plačiausias mokytojams skirtas projektas. Per dvejus metus apie 70 pedagogų galės pasinaudoti vienerių ir pusės metų trukmės stažuotėmis Lietuvos ar užsienio šalių švietimo, mokslo, kultūros įstaigose bei įmonėse arba rinktis universitetines studijas, rengti metodines priemones, vadovėlius.
Per šį laikotarpį iš viso daugiau kaip 8 tūkst. pedagogų turės galimybę dalyvauti įvairiuose mokymuose.

Naujos Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepcijos tikslas – suteikti reikšmingą postūmį pedagogo savarankiškumui bei iniciatyvai mokytis visą gyvenimą ir siekti geresnės ugdymo kokybės. Nauja koncepcija įtvirtina į individualius mokytojų poreikius orientuotų kvalifikacijos formų įvairovę.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »