Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Publikuota: 2017 m. lapkričio 3 d. penktadienis

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. Projekto organizatoriai siekia suburti rekordinę – 26 jaunų, motyvuotų lyderių kartą, kurie dvejus metus dirbdami mokytojais inicijuotų teigiamus pokyčius klasėje, mokykloje ir bendruomenėje. Prisijungti kviečiami aukštąjį universitetinį išsilavinimą turintys žmonės iki 35 m., pedagogo kvalifikacija nebūtina.

Dalyvauti programoje paprastai renkasi 30–35 m. žmonės, baigę studijas, sėkmingai darantys karjerą, dažniausiai jau sukūrę šeimas ir auginantys vaikus.

Giedrė Slivko, profesionali programuotoja, valdžiusi sudėtingus projektus ir konsultavusi Lietuvos bendroves, teigia, kad mokyti norėjo jau labai seniai, o tvirtai nusprendusi grįžti į mokyklą, pasirinko programą „Renkuosi mokyti!“. Nuo šių metų rugsėjo 1 d. ji – IT mokytoja Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijoje. „Labai norėčiau, kad kiekvienas mokytojas, kuris dirba mokykloje, vėl atrastų savyje tikėjimą mokiniais, atiduotų mokymąsi vaikų atsakomybėn, nes tai yra jų pareiga. Dažnas burnojimas, kad vaikai dabar nebe tokie, yra visiška netiesa. Kai su jais bendrauju pagarbiai, su pasitikėjimu ir atsakomybe, tada jie taip ir elgiasi. Ir jie tą vertina. Taip pat norėčiau, kad mokytojai neapsiribotų vien savo dalyku, plėstų pasaulėžiūrą”, – pirmuosius mėnesius mokykloje apibūdina „Renkuosi mokyti!“ mokytoja.

Kita tradiciškai gausi programos dalyvių grupė – neseniai studijas baigę universitetų absolventai, dažnai pasirenkantys mažesnių miestelių mokyklas. Vien šiais metais net 5 sostinėje studijas baigę programos dalyviai išvyko mokytojauti į Šiaulius, Šilalę, Raseinius, šalia jų esančią Viduklę.

Ne tokia džiuginanti tendencija – į programą vis sunkiau pritraukti gamtos ir tiksliųjų mokslų studijų atstovus. „Kviečiame prisijungti visų studijų krypčių absolventus, visgi mokyklų poreikiai aiškiai rodo – šiuo metu joms ypač trūksta matematikos, fizikos, chemijos, biologijos, IT mokytojų. Daug kalbame apie išmaniąją Lietuvą, Lietuvą kaip startuolių ir gamtos mokslų centrą, tačiau ugdyti būsimus inovatorius ir sudominti vaikus šia sritimi turime dar mokykloje, o tai gali padaryti įkvepiantis mokytojas“, – sako projekto vadovė S. Lazdauskaitė.

Atrankoje į projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyvauja ir mokyklos, kurioms sukurta išsami mokymų ir kaitos programa.

Šiuo metu projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ įgyvendinamas 14 mokyklų visoje Lietuvoje, jose dirba 14 „Renkuosi mokyti!“ mokytojų, atrinktų iš daugiau kaip 250 kandidatų. Prisijungti prie naujo projekto etapo mokyklos ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojai gali užpildydami atrankos anketas www.renkuosimokyti.lt iki vasario 5 d. („Renkuosi mokyti!“ mokytojai) ir vasario 26 d. (mokyklos).

Daugiau informacijos: Kornelija Kunigonytė, programos komunikacijos koordinatorė, el. p. kornelija@renkuosimokyti.lt, tel. 8 682 62 448.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Šalies pedagogams – nemokama galimybė tobulėti

Šalies mokyklose prasidedant moksleivių atostogoms, mokytojai ir mokyklų vadovai kviečiami pasinaudoti unikalia galimybe tobulinti savo profesines kompetencijas – įgyti skaitmeninio raštingumo ir pokyčių valdymo įgūdžių, sužinoti apie naujausius mokymo metodus bei kūrybingą jų ta... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »