Švietimo ir mokslo ministerija skatina mokytojų kvalifikacijos kėlimą geriausiuose pasaulio tyrimų centruose

Publikuota: 2015 m. lapkričio 20 d. penktadienis

Lietuvos pedagogai stažuojasi aukščiausios kompetencijos tyrimų centruose. Dvi fizikos mokytojos lapkričio 9–20 dienomis dalyvavo Japonijoje, Tokai mieste, Japonijos branduolinės energetikos agentūros organizuotame tarptautiniame seminare, skirtame moksleivių edukacijai apie radiaciją.

Kartu su 15 dalyvių iš 8 pasaulio šalių Žiežmarių gimnazijos direktorė Ieva Mažulienė ir Biržų „Saulės“ gimnazijos fizikos ir astronomijos mokytoja Astra Korsakienė dalinosi patirtimi, kaip moksleiviai supažindinami su radiacijos klausimais.

„Lietuvai labai svarbu, kad mokytojai įgautų naujų kompetencijų STEAM srityse. Todėl bendradarbiaudami su verslo ir mokslo atstovais skatiname mokytojų stažuotes, kurių metu jie įgyja naujų žinių, kuriomis dalinsis su kolegomis ir mokiniais. Tokias iniciatyvas skatinsime ir toliau“, – pabrėžia švietimo ir mokslo viceministrė Svetlana Kauzonienė.

Seminare kalbėta apie radiacinę saugą, jonizuojančios spinduliuotės poveikį žmogui, branduolinius reaktorius, radioaktyviųjų atliekų tvarkymą. Seminaro dalyviai dalinosi patirtimi, kaip moksleiviai supažindinami su radiacijos tematika jų šalyse, ir sužinojo, kaip informacija apie jonizuojančią spinduliuotę pateikiama Japonijos mokymo programose. Jie taip pat dalyvavo praktiniuose užsiėmimuose kartu su Japonijos moksleiviais.

Kaip pabrėžia švietimo ir mokslo viceministrė, seminaro metu gautas žinias mokytojai panaudos kasdieniame savo darbe, taip pat į jas bus galima atsižvelgti tobulinant mokymo programas, susijusias su informacijos apie jonizuojančią spinduliuotę pateikimu.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »