Tautinių mažumų departamentas skelbia baigiamųjų mokslo darbų konkursą

Publikuota: 2017 m. kovo 24 d. penktadienis

Tautinių mažumų departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės skelbia baigiamųjų mokslo darbų Lietuvos tautinių mažumų tematika konkursą.

Konkurse kviečiame dalyvauti Lietuvos ir užsienio aukštųjų universitetinių mokyklų absolventus, einamaisiais akademiniais metais apgynusius Lietuvos tautinių mažumų studijų srities baigiamąjį mokslo darbą arba kitos tematikos baigiamąjį mokslo darbą, kuriame Lietuvos tautinių mažumų aspektai buvo plačiai nagrinėti. 

Numatoma skirti tris premijas: premiją už apgintą baigiamąjį bakalauro studijos darbą (1 nominacijos grupė), premiją už apgintą baigiamąjį magistro studijų darbą (2 nominacijos grupė) ir premiją už apgintą doktorantūros studijų disertacinį darbą (3 nominacijos grupė).

Baigiamieji  mokslo darbai kartu su papildomais dokumentais priimami iki š.m. birželio 30 d. (imtinai) adresu Tautinių mažumų departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Raugyklos g. 25-102, LT-01140 Vilnius.

2016 metais šiam konkursui sulaukta 20 baigiamųjų mokslo darbų iš Lietuvos, Lenkijos, Vengrijos, kuriuos pagal nustatytus kriterijus įvertino prie Tautinių mažumų departamento veikianti Akademinė taryba, sudaryta iš Lietuvos aukštųjų universitetinių mokyklų atstovų, mokslininkų, tyrėjų, ekspertų.

Atsižvelgdama į Akademinės tarybos siūlymus, Tautinių mažumų departamento direktorė dr. Vida Montvydaitė 2016 m. rugsėjo 19 d. įsakymu Nr. ĮV-57 premijas už geriausią baigiamąjį mokslo darbą tautinių mažumų tematika skyrė:

Aurėjai Jutelytei už apgintą baigiamąjį bakalauro studijų darbą „Lietuvos romų genocido atmintis kaip atminties kūrėjų veikimo laukas“.

Karoliui Dambrauskui už apgintą baigiamąjį magistro studijų darbą darbą „Imagining Ethnic Democracy: Polish Minority's Responce to the Governance of the Lithuanian State“ (liet. „Įsivaizduojama etninė demokratija: lenkų tautinės mažumos atsakas į Lietuvos valstybės valdymą“);

Specialioji vertinimo komisijos premija skirta Marijai Norkūnaitei už apgintą baigiamąjį bakalauro studijos darbą „Valstybė, mažesnė už savo teritoriją: kovos dėl valstybinio tapatumo Šalčininkų krašte“.

Daugiau informacijos apie konkursą galima rasti Premijos už geriausią baigiamąjį mokslo darbą tautinių mažumų tematika skyrimo nuostatuose.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »