„Thermo Fisher Scientific“ ir VU atstovai aplankė besikuriantį Gyvybės mokslų centrą

Publikuota: 2014 m. vasario 4 d. antradienis

Sausio 30 d. Vilniaus universitete susitiko VU ir „Thermo Fisher Scientific“ atstovai. VU mokslo reikalų prorektorius prof. Eugenijus Butkus, „Thermo Fisher Scientific“ viceprezidentas ir vyriausiasis mokslo vadovas dr. Klausas Lindpaintneris, Baltijos regiono viceprezidentas Algimantas Markauskas ir šios kompanijos Vilniaus padalinio mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros direktorius dr. Arvydas Lubys aplankė Saulėtekyje kylantį Gyvybės mokslų centrą, kuriame įsikurs ir šios kompanijos vadovus dominantis bioinkubatorius.

Vizito metu „Thermo Fisher Scientific“ vyriausiajam mokslo vadovui dr. K. Lindpaintneriui buvo pristatytos VU vykdomų fizinių ir gamtos mokslų tyrimų kryptys, taip pat aptartas glaudus kompanijos ir universiteto bendradarbiavimas ruošiant jaunus specialistus.

2011 m. „Thermo Fisher Scientific“ ir universitetas pasirašė sutartį dėl vardinių kompanijos stipendijų įsteigimo. Remiantis šia sutartimi, Chemijos ir Gamtos mokslų fakultetų studentai rengia baigiamuosius darbus ir atlieka praktiką „Thermo Fisher Scientific“ Vilniaus padalinio laboratorijose, o įmonė jiems skiria vardines stipendijas. Šiais mokslo metais jos skirtos 23 Vilniaus universiteto studentams.

Tai jau ne pirmas aukščiausių „Thermo Fisher Scientific“ vadovų vizitas VU. Apie bendradarbiavimo stiprinimą kalbėta kompanijos prezidento Marco Casperio vizito metu 2010 m. lapkričio 19 d. Tuomet VU rektorius prof. Benediktas Juodka neatmetė galimybės, kad Vilniaus universitetas gali tapti strateginiu „Thermo Fisher Scientific“ partneriu. 2013 m. gegužę su universiteto vadovais susitiko ir „Thermo Fisher Scientific“ Bioproduktų diviziono prezidentas Gregas Herrema.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »