Tobulinti skaitmeninę kompetenciją panoro 900 mokytojų iš 220 mokyklų

Publikuota: 2014 m. birželio 4 d. trečiadienis

Apie 900 mokytojų ir direktorių iš 220 Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų prašo juos išmokyti taikyti naujas technologijas pamokose – ką tik baigėsi paraiškų priėmimas į nemokamus skaitmeninius mokymus pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“. Į šiuos mokymus, kuriuos ves kūrybingi ir iniciatyvūs programos „Renkuosi mokyti!“ lektoriai ir kurie vyks Vilniuje rugpjūčio-sausio mėnesiais, netrukus bus atrinktos 28 mokyklų komandos, sudarytos iš trijų mokytojų ir direktoriaus.

Registruotis į didelio masto skaitmeninių mokymų programą buvo galima iki vėlaus pirmadienio vakaro. Daugiausiai paraiškų iš mokyklų gauta būtent paskutinėmis paraiškų priėmimo dienomis – prašymai dalyvauti mokymuose iš mokyklų visoje Lietuvoje pirmadienį plūstelėjo didžiuliu srautu.

Paraiškos plaukė tiek iš didelių mokyklų didžiuosiuose miestuose, tiek iš pačių atokiausių ir mažiausių kaimo mokyklų. Pagal programos nuostatus, registruotis atrankoje į mokymus galėjo visos šalies valstybinės ir savivaldybių bendrojo lavinimo mokyklos ir profesinės mokyklos, vykdančios bendrojo lavinimo programas. Registruodamosi mokyklų komandos turėjo užpildyti paraišką ir atlikti kūrybinę užduotį – pristatyti savo idėją, kaip naujos technologijos galėtų būti taikomos mokymo procese jų mokykloje.

Iš viso buvo gauta 220 mokyklų paraiškų – tai sudaro apie 20 proc. visų programoje galėjusių dalyvauti mokyklų. Iš trijų didžiausių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos mokyklų – gauta beveik 60 paraiškų. Tuo tarpu maždaug pusę visų paraiškų pateikė įvairių Lietuvos rajonų mokyklos, esančios mažuose miesteliuose arba kaimo vietovėse.

„Tai stulbinamai geras aktyvumas, - sakė programos „Renkuosi mokyti!“ koordinatorė Gabrielė Characiejienė. -  Kai kurių mokyklų entuziazmas mokytis skaitmeninių technologijų buvo iš tiesų vertas susižavėjimo – paraiškas pateikė ir kelios itin mažos mokyklos, turinčios vos tris mokytojus ir direktorių – tiksliai tiek, kiek ir reikia komandai sudaryti. Tai reiškia, kad į mokymus būtų išsiųsta iš karto visa mokykla.“

Teikdami paraiškas mokyklų vadovai ir mokytojai teigė, kad tokie mokymai labai reikalingi. Dažnas mokytojas nepabūgo prisipažinti, kad neturi net elementarių skaitmeninių technologijų naudojimo įgūdžių. Mokytojai vylėsi, kad įgytos žinios praturtins mokymo procesą, padės labiau motyvuoti mokinius ir kilstelės aukštyn jų mokymosi rezultatus. Registruodamiesi programoje mokyklų vadovai teigė, kad dalyvauti ir tobulėti juos skatina ne tik mokiniai, bet ir jų tėvai, norintys matyti savo vaikų mokyklą šiuolaikišką ir pažangią.

Mokymų programą mokytojams inicijavusios technologijų kompanijos „Samsung Electronics Baltics“ technologinių sprendimų ekspertas švietimui Vaidas Bielinis pasidžiaugė, kad daugybė Lietuvos mokytojų išreiškė tvirtą valią įgyti trūkstamų įgūdžių bei patobulinti mokymo procesą skaitmeninių technologijų pagalba. Pasak V.Bielinio, iš to išloš visi – tiek mokyklos bendruomenė, tiek visa visuomenė apskritai.

„Tyrimai rodo, kad naujos technologijos padeda įkvėpti, motyvuoti mokinius ir net pagerina jų mokymosi rezultatus. Net 900 mokytojų ir mokyklų direktorių, registruodamiesi mūsų programoje, pasakė, kad jiems tai tikrai rūpi ir jie yra pasiryžę tobulėti, kad sukurtų pažangią, konkurencingą, kokybišką išsilavinimą teikiančią ateities mokyklą“, - akcentavo V.Bielinis.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »