UNESCO Tarptautinis švietimo biuras bendradarbiaus su VDU

Publikuota: 2016 m. birželio 2 d. ketvirtadienis

Pasaulinis švietimo kompetencijų centras, UNESCO Tarptautinis švietimo biuras (IBE) savo ekspertines žinias nuo šiol aktyviau skleis ir Lietuvoje – birželio 6 d. biuro vadovė dr. Mmantsetsa Marope pasirašys susitarimo memorandumą su Vytauto Didžiojo universitetu (VDU) ir skaitys pranešimą Globalaus švietimo forume. Viešnia universitete lankysis jau antrą kartą ir, be kitų klausimų, taip pat aptars bendradarbiavimą rengiant VDU ir UNESCO IBE Švietimo vadybos studijų programą.

Be dr. M. Marope, Globalaus švietimo forume apie kokybišką išsilavinimą ir šiandieninius iššūkius diskutuos, pranešimus ir sveikinimo kalbas sakys Seimo atstovai, Suomijos ambasadorius Lietuvoje J. E. Harri Mäki-Reinikka, VDU Tarptautinių ryšių prorektorė prof. Ineta Dabašinskienė, VDU rektorius prof. Juozas Augutis. Tikimasi, jog forume dalyvaus ir LR Švietimo ir mokslo ministerijos atstovai. Renginys vyks birželio 6 dieną, 10 val., VDU istorijos menėje (K. Donelaičio g. 58, Kaunas).

UNESCO IBE yra Ženevoje įsikūrusi organizacija, kuri siekia užtikrinti, kad visose UNESCO šalyse narėse švietimas būtų lygiavertis, aukštos kokybės ir prieinamas visiems. Praėjusiais metais lankydamasi Lietuvoje, organizacijos vadovė dr. M. Marope pasidžiaugė, kad šalyje skleidžiamos UNESCO artimos idėjos – ji išreiškė palaikymą VDU įkurtai globalaus švietimo iniciatyvai, kuri taip pat kviečia ieškoti būdų, kaip užtikrinti kokybišką išsilavinimą sparčiai kintančiame pasaulyje.

Svarbiausiu iššūkiu ekspertė įvardija nelygybę švietimo žemiausiuose lygiuose, nepakankamą aukštojo išsilavinimo prieinamumą. „Visos valstybės žino, kaip suteikti „Rolls-Royce“ lygio švietimą, tačiau jis pasiekia per mažai žmonių. Tai svarbiausias iššūkis. Tuo tarpu profesoriai – geriausi mąstytojai. Kas išspręs šias problemas, jei ne jūs?“, – ieškoti sprendimų kviečia dr. M. Marope.

UNESCO IBE ir VDU pasirašomas memorandumas numato glaudų universiteto ir organizacijos bendradarbiavimą sprendžiant šias ir kitas švietimo problemas.

 „Dabartinis aukštasis mokslas turi būti lankstus ir prisitaikantis prie naujos studentų kartos, nes tradicinė švietimo sistema ir dėstytojų taikomi metodai šiuolaikiniams studentams nebėra priimtini. Siekdami parengti aukštos kvalifikacijos specialistus, aukštojo mokslo darbuotojai ir pedagogai susiduria su profesinių ir asmeninių kompetencijų iššūkiais“, – vieną iš klausimų, kurį tikimasi spręsti bendradarbiaujant su UNESCO IBE, pristatė VDU Tarptautinių ryšių prorektorė prof. Ineta Dabašinskienė.

Vizito VDU metu dr. Mmantsetsa Marope taip pat svečiuosis Socialinių mokslų fakultete – čia birželio 6–7 dienomis bus diskutuojama apie galimybę suteikti papildomą VDU ir UNESCO IBE sertifikatą baigusiems universiteto Švietimo vadybos magistrantūros studijų programą. Šios programos studentai studijuodami galės pasirinkti modulį „Curriculum Design and Development“ (Mokymo programų projektavimas ir vystymas), kurį rengs UNESCO Tarptautinio švietimo biuro atstovai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »