Unikali magistrantūros studijų programa – socialinės industrijos ir komunikacija

Publikuota: 2015 m. liepos 3 d. penktadienis

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) Socialinės edukacijos fakultete nuo šių mokslo metų studentai galės studijuoti naują ir unikalią magistrantūros studijų programą socialinės industrijos ir komunikacija. LEU šiais metais patvirtintos penkios naujos studijų programos, viena iš jų – magistrantūros.

Magistrantūros studijų programos tikslas – parengti aukščiausios kvalifikacijos socialinių industrijų specialistus, gebančius veikti plačiame socialinių industrijų lauke, inicijuoti ir įgyvendinti į bendruomenę orientuotus projektus, skatinti viešojo, privataus, pilietinio ir mokslo sektorių socialinę komunikaciją. Pasirinkusieji šią studijų programą turės ne tik intelektualias studijas, bet ir puikių asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybių.

Studijų metu studentai ne tik kurs socialinių-kūrybinių industrijų projektus, bet ir juos įgyvendins įvairiose bendruomenėse, sugebės juos kūrybiškai pristatyti visuomenei. Studentai aktyviai bendradarbiaus su dėstytojais, įvairių sričių praktikais (NVO ir bendruomenių vadybininkais, muzikais, fotografais, menininkais ir kitais sociokultūrinės srities profesionalais). Praktinių užsiėmimų metu studijuojantieji įgyvendins savo sociokūrybinius projektus, išmoks pristatyti gerąją patirtį.

Absolventai, baigę socialinės industrijos ir komunikacijos magistrantūros studijas, gebės dirbti socialinių industrijų, socialinės komunikacijos, socialinio verslo ir viešųjų ryšių, kūrybos rinkodaros srityse, taikyti novatoriškus vadybos ir kūrybinių praktikų modelius tradicinėse ir alternatyviose kultūrinėse, edukacinėse, socialinėse viešojo, privataus ir NVO sektorių institucijose ir organizacijose arba kurti nepriklausomus socialinių industrijų projektus ir (ar) inicijuoti socialines inovacijas; sukurti palankią aplinką kūrybiškam asmenybės vystymuisi; gebės inicijuoti papildomas darbo vietas socialinio verslo srityje arba siūlyti verslo paslaugas jau egzistuojančiose kompanijose ir organizacijose.

Studijų metu įgytus gebėjimus magistrai galės pritaikyti inovatyvių produktų gamybos ir kūrybines (reklamos, verslo mugių ir parodų organizavimo, rinkos tyrimų, kultūrines ir rekreacines) paslaugas teikiančiose verslo įmonėse, rinkodaros ir socialinės komunikacijos srityse. Absolventai, versle pasitelkdami kultūrą, meną ir socialinę edukaciją, kaip pridėtinės vertės kūrimo priemonę, galės sėkmingai kurti socialinį kapitalą, atsakingai ir lanksčiai priims sprendimus versle ir kitose sociokultūrinėse aplinkose (formaliojo ir neformaliojo ugdymo, kultūros, globos ir rūpybos, daugiafunkciuose, atviruose jaunimo centruose ir pan.), organizacijose (visų tipų bendrojo ugdymo, profesinėse, aukštosiose mokyklose, kolegijose, vaikų ir senjorų globos, internatinėse, jaunimo, ikimokyklinėse įstaigose, dienos, vaikų ir jaunimo, laisvalaikio centruose ir klubuose, nevyriausybinėse organizacijose), bendruomenės centruose ir savo įkurtose socialinėse ar socialinių industrijų įmonėse.

Baigusieji taip pat gebės organizuoti mokslinį tiriamąjį, ekspertinį darbus, prognozuojant, projektuojant ir modeliuojant kūrybos rinkodaros komunikacines strategijas; vykdyti mokslinį-metodinį darbą, apibendrinant ir skleidžiant patirtį, socialines inovacijas, sėkmės istorijas socialinės komunikacijos, mokslo ir personalo rengimo srityse; vystyti ir skatinti socialinio verslo iniciatyvas, kurti arba aktyviai įsitraukti į nevyriausybinių (pilietinių) organizacijų veiklą.

Vykdant kūrybinių ir socialinių industrijų praktiką, studentai, vadovaujami dėstytojų ir praktikos vadovų, gilinsis į socialinių industrijų ir komunikacijos veiklos  organizavimo problemas, vykdys mokslinius tyrimus ir jų pagrindu įgyvendins projektus, susijusius su įvairiomis socialinėmis industrijomis ir komunikacija.

Socialinių industrijų ir komunikacijos magistrantūros studijų programos studentams sudaromos sąlygos studijuoti kituose užsienio ir Europos Sąjungos šalių universitetuose (Vokietijos, Švedijos, Danijos, Estijos, Ispanijos, Italijos, Jungtinės Karalystės, Latvijos, Lenkijos, Norvegijos, Portugalijos, Prancūzijos, Slovėnijos, Šveicarijos, Vengrijos ir kt.) pagal Erasmus+ mainų programą.

Daugiau informacijos apie naują magistrantūros studijų programą – Socialinio ugdymo katedroje, Studentų g. 39, tel. +370 5  275 2290, el. p. suk@leu.lt.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »