Universitetas pradėjo praktiką nuo pirmo kurso

Publikuota: 2012 m. balandžio 2 d. pirmadienis

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas pirmą kartą pradėjo praktikos nuo pirmo kurso programą, paremtą užsienyje pasiteisinusiu metodu. Praktikoje dalyvauja geriausi universiteto studentai, kurių studijas finansuoja universitetas ir šalies įmonės. Šie studentai, dalyvaujantys „ISM 100 Talentų“ programoje, imasi spręsti keturiolikos šalies bendrovių pavestus aktualius rinkodaros, komunikacijos su klientais, vidinės komunikacijos ir netgi verslo strategijos klausimus.

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas šią studentų praktiką, prasidedančią nuo pirmo kurso, įgyvendina adaptavęs Stanfordo universiteto Mąstymo modeliavimo instituto (Institute of Design-Thinking in Stanford) sukurtą metodą.

„Nors šis metodas užsienyje jau pasiteisino, Lietuvoje tai gali būti traktuojama kaip eksperimentas. Šis projektas neabejotinai bus naudingas abiem pusėms – studentams nereiks laukti keturių metų praktikos atlikimui, o įmonės galės pasinaudoti didelį potencialą turinčių jaunuolių įžvalgomis“, – sako ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius doc. dr. Nerijus Pačėsa.

ISM studentai jau gavo įmonių parengtas užduotis ir šiuo metu, padedami dėstytojų ir įvairių sričių ekspertų,  dirba prie jų grupėmis. Pasak rektoriaus, studentai kurs sprendimus kaip stiprinti įmonės prekės ženklą, išnaudoti socialinius tinklus, didinti žinomumą, stiprinti įvaizdį tarp jaunimo, skatinti skirtingų departamentų bendradarbiavimą didelėje įmonėje, kokių veiksmų imtis prieš konkurentų aktyvius žingsnius bei spręs kitas užduotis. „Pirmakursiai galbūt dar negali pasigirti ypatingomis žiniomis ar puikiu verslo supratimu, bet turi tai, ką yra praradę labiau patyrusieji –  originalų, teorijomis ir standartais nesuvaržytą mąstymą, problemos matymą iš šalies“, – akcentuoja dr. N. Pačėsa.

Stanfordo universiteto Mąstymo modeliavimo instituto inovacijų metodas paremtas kūrybinio ir analitinio mąstymo apjungimu bei įvairių disciplinų studentų  – inžinerijos, dizaino, socialinių mokslų, verslo ir kitų – bendradarbiavimu. Studentai mokosi atlikdami konkrečias praktines užduotis, jie turi ne tik rasti problemos sprendimą, bet ir gebėti ją apibrėžti: atskleisti tikruosius žmonių poreikius, kuriuos patenkins kuriama paslauga ar produktas, pateikti kuo daugiau įmanomų sprendimų variantų, sukurti prototipus ir juos išbandyti. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »