VGTU tapo UNESCO strateginio valdymo mokymų rengimo partneriu

Publikuota: 2011 m. spalio 19 d. trečiadienis

Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) prasidėjusi uždaromoji projekto TELESCOPI ALFA III konferencija, kurioje dalyvavo 4 ES šalių universitetai ir 19 universitetų iš 14 Lotynų ir Centrinės Amerikos šalių, spalio 17–19 užbaigta Barselonoje, kur VGTU tapo UNESCO įgalioto atstovo, Katalonijos politechnikos universiteto, partneriu strateginiam universitetų valdymui plėtoti.

„Įgyvendindami projektą mes ne tik tampame UNESCO strateginio valdymo mokymo centru Lietuvoje ir Rytų Europoje, tačiau praplečiame ir savo specialistų patirtį perteikdami ir pritaikydami žinias naujose pasaulio rinkose“, – teigė VGTU rektorius Alfonsas Daniūnas.

ES universitetų patirtį perimti siekiančių Lotynų bei Centrinės Amerikos universitetų prioritetinės strateginio valdymo kryptys orientuotos į naujųjų technologijų bei kūrybinių industrijų plėtrą, kuri skatinama bendradarbiaujant su lyderiaujančiais Europos universitetais. Siekdami perimti gerąsias praktikas universitetai dalyvavo mokymuose ir skyrė stipendijas studentams, siekantiems įgyti žinių strateginės svarbos mokslo srityse.

TELESCOPI ALFA III projekto metu 2009–2011 metais strateginio valdymo mokymuose dalyvavo 1 500 žmonių Europoje ir Lotynų Amerikoje bei 600 aukštųjų mokyklų 24 šalyse.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »