Vilniaus universitete sostinės mokyklos dalysis savito ugdymo idėjomis

Publikuota: 2015 m. lapkričio 3 d. antradienis

Vilniaus mokyklos susiburs pasidalyti savitomis ugdymo praktikomis, pristatys, ką yra sukūrusios ar atradusios, ir tai, kas jų mokyklą daro geresnę, stipresnę, išskirtinę. Lapkričio 5 d. Vilniaus universiteto Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC) vyksiantis forumas „Unikalūs ugdymo pokyčiai: mokyklų patirtys“ suteiks puikią galimybę išgirsti ir pamatyti kitų mokyklų geruosius ugdymo pavyzdžius, paskatinti jas kurti ir atrasti geriausius sprendimus organizuojant ugdymą mokyklose.

VU studijų prorektorė doc. Nijolė Radavičienė džiaugiasi, kad šis renginys vyks universitete. „Kūrybingos ir bendradarbiaujančios mokyklų bendruomenės, šiame renginyje pristatančios savo unikalią patirtį – mūsų ateitis. Vilniaus universitetas, išleidęs jau ne vieną gabių ir talentingų mokytojų laidą, džiaugiasi galėdamas prisidėti prie šios ateities kūrimo. Tikime, kad mokslo ir studijų vienovė, puoselėjama seniausiame Lietuvos universitete, taps esmine prielaida, nušviečiančia mokytojo profesiją aukščiausiais visos švietimo sistemos siekiniais: pažinti, suprasti ir kurti“, – teigia ji.

Renginį atidarys Vilniaus meras Remigijus Šimašius. „Mokyklų patirtys – ne tik apie pamokas, o ir apie tai, kiek reikia dirbti, kad pokyčiai mokykloje įvyktų, kad gerėtų santykiai, kad mokiniai taptų savo mokymosi šeimininkais. Smagu matyti, kad mokyklos dalijasi gerąja patirtimi, tarp jų užsimezga ryšiai ir vyksta gerųjų patirčių mainai“, – sako meras.

Forume dalyvaus Vilniaus universiteto studijų prorektorė doc. N. Radavičienė, Žinių ekonomikos forumo tarybos pirmininkas Mindaugas Glodas, mokinių, tėvų atstovai, pranešimus skaitys ir idėjomis dalysis Vilniaus mokytojai. M. Glodas tikisi, kad šis forumas prisidės kuriant unikalią ir savarankišką mokyklą.

„Mokykla yra pirmasis žingsnis žmogaus, vėliau jau profesionalo karjeroje. Žinių ekonomikos forumo bendruomenė yra tikra, kad kelias į kokybišką švietimą yra grįstas kiekvienos mokyklos savarankiškumu ir atsakomybe visuomenei. Turime įvairių pasiūlymų – pradedant teisinės bazės korekcijomis, baigiant atskirais projektais – kaip galima didinti mokyklų savarankiškumą. Ir jau dabar turime nemažai gerų praktikų, apie kurias verta kalbėti garsiau ir rodyti kitiems kaip pavyzdį“, – sako Žinių ekonomikos forumo tarybos pirmininkas M. Glodas.

Programa

13.00–13.10 val. – forumo atidarymas. Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus ir Vilniaus universiteto atstovo sveikinimo žodžiai.

13.10–14.30 val. – I forumo dalis. Mokyklų pristatymai.

Vilniaus Balsių progimnazija. „Miško klasių“ projektas
Vilniaus „Spindulio“ pagrindinė mokykla. Ugdančios aplinkos sukūrimas
Vilniaus Karoliniškių gimnazija. Savanorystės patirtis ir tradicijos

14.30–14.50 val. – pertrauka.

14.50–16.00 val. – II forumo dalis. Mokyklų pristatymai.

Vilniaus Barboros Radvilaitės pagrindinė mokykla. Daugiapakopė ugdymo turinio integracija
Vilniaus Užupio gimnazija. Integruoto mokymo projektas „Epochų ratu“
Vilniaus Jėzuitų gimnazija. Mokinys mokiniui – mokytojas

16.00–16.30 val. – forumo apibendrinimas.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »