Vilniaus universitete sostinės mokyklos dalysis savito ugdymo idėjomis

Publikuota: 2015 m. lapkričio 3 d. antradienis

Vilniaus mokyklos susiburs pasidalyti savitomis ugdymo praktikomis, pristatys, ką yra sukūrusios ar atradusios, ir tai, kas jų mokyklą daro geresnę, stipresnę, išskirtinę. Lapkričio 5 d. Vilniaus universiteto Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC) vyksiantis forumas „Unikalūs ugdymo pokyčiai: mokyklų patirtys“ suteiks puikią galimybę išgirsti ir pamatyti kitų mokyklų geruosius ugdymo pavyzdžius, paskatinti jas kurti ir atrasti geriausius sprendimus organizuojant ugdymą mokyklose.

VU studijų prorektorė doc. Nijolė Radavičienė džiaugiasi, kad šis renginys vyks universitete. „Kūrybingos ir bendradarbiaujančios mokyklų bendruomenės, šiame renginyje pristatančios savo unikalią patirtį – mūsų ateitis. Vilniaus universitetas, išleidęs jau ne vieną gabių ir talentingų mokytojų laidą, džiaugiasi galėdamas prisidėti prie šios ateities kūrimo. Tikime, kad mokslo ir studijų vienovė, puoselėjama seniausiame Lietuvos universitete, taps esmine prielaida, nušviečiančia mokytojo profesiją aukščiausiais visos švietimo sistemos siekiniais: pažinti, suprasti ir kurti“, – teigia ji.

Renginį atidarys Vilniaus meras Remigijus Šimašius. „Mokyklų patirtys – ne tik apie pamokas, o ir apie tai, kiek reikia dirbti, kad pokyčiai mokykloje įvyktų, kad gerėtų santykiai, kad mokiniai taptų savo mokymosi šeimininkais. Smagu matyti, kad mokyklos dalijasi gerąja patirtimi, tarp jų užsimezga ryšiai ir vyksta gerųjų patirčių mainai“, – sako meras.

Forume dalyvaus Vilniaus universiteto studijų prorektorė doc. N. Radavičienė, Žinių ekonomikos forumo tarybos pirmininkas Mindaugas Glodas, mokinių, tėvų atstovai, pranešimus skaitys ir idėjomis dalysis Vilniaus mokytojai. M. Glodas tikisi, kad šis forumas prisidės kuriant unikalią ir savarankišką mokyklą.

„Mokykla yra pirmasis žingsnis žmogaus, vėliau jau profesionalo karjeroje. Žinių ekonomikos forumo bendruomenė yra tikra, kad kelias į kokybišką švietimą yra grįstas kiekvienos mokyklos savarankiškumu ir atsakomybe visuomenei. Turime įvairių pasiūlymų – pradedant teisinės bazės korekcijomis, baigiant atskirais projektais – kaip galima didinti mokyklų savarankiškumą. Ir jau dabar turime nemažai gerų praktikų, apie kurias verta kalbėti garsiau ir rodyti kitiems kaip pavyzdį“, – sako Žinių ekonomikos forumo tarybos pirmininkas M. Glodas.

Programa

13.00–13.10 val. – forumo atidarymas. Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus ir Vilniaus universiteto atstovo sveikinimo žodžiai.

13.10–14.30 val. – I forumo dalis. Mokyklų pristatymai.

Vilniaus Balsių progimnazija. „Miško klasių“ projektas
Vilniaus „Spindulio“ pagrindinė mokykla. Ugdančios aplinkos sukūrimas
Vilniaus Karoliniškių gimnazija. Savanorystės patirtis ir tradicijos

14.30–14.50 val. – pertrauka.

14.50–16.00 val. – II forumo dalis. Mokyklų pristatymai.

Vilniaus Barboros Radvilaitės pagrindinė mokykla. Daugiapakopė ugdymo turinio integracija
Vilniaus Užupio gimnazija. Integruoto mokymo projektas „Epochų ratu“
Vilniaus Jėzuitų gimnazija. Mokinys mokiniui – mokytojas

16.00–16.30 val. – forumo apibendrinimas.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »