Vilniuje prasidėjo analogų neturintys skaitmeniniai mokymai pedagogams

Publikuota: 2014 m. rugpjūčio 26 d. antradienis

Mokytojai iš visos Lietuvos jau ruošiasi naujiems mokslo metams – šalies sostinėje prasidėjo analogų neturintys nemokami skaitmeniniai mokymai pedagogams. Daugiau kaip 100 mokytojų ir mokyklų vadovų, dalyvaujančių programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, lavins savo skaitmeninius gebėjimus ir gilins žinias apie šiuolaikinius mokymo metodus, kurie galėtų padidinti moksleivių kompetenciją skaitmeniniame amžiuje.

5 mėnesius truksiančių mokymų metu pedagogai išbandys tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes, išmoks paįvairinti mokymo procesą naudodami vaizdo filmus, nuotraukas ir animaciją, susipažins su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose, išmoks naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais bei susipažins su galimybėmis vizualizuoti informaciją.

„European Schoolnet“ ir Lježo universiteto tyrimo „Survey of Schools: ICT in Education“ duomenimis, Lietuvos mokytojų pasitikėjimas savo skaitmeniniais gebėjimais yra mažesnis nei Europos Sąjungos vidurkis. „Samsung“ atlikta apklausa parodė, kad 44,7 proc. tėvų mano, kad būtent naujausių technologijų naudojimas ne tik informatikos pamokose, bet ir mokant kitų dalykų, skatintų vaikų motyvaciją mokytis. Atsižvelgiant į tai, buvo inicijuota programa „Samsung Mokykla ateičiai”, kurios metu mokytojai turės galimybę įgyti gebėjimų, reikalingų vedant kūrybiškas bei įdomias pamokas.

„Samsung“, kaip viena lyderiaujančių technologijų kompanijų pasaulyje, žino, kaip technologijos veikia ir veiks mūsų kasdienį gyvenimą – bendravimą, mokymąsi, darbą. Tam, kad jaunimui būtų pasiekiamos išmaniosios technologijos, jie išmoktų ir įgustų jomis naudotis, sukūrėme šią  mokymo programą. Mes pradedame nuo jūsų, mokytojai, nes tikime, kad įgūdžiai, kuriuos mokiniai šiandien įgyja mokykloje, smarkiai prisideda prie jų konkurencingumo ateityje”, – „Samsung Mokykla ateičiai“ atidarymo metu sakė bendrovės atstovas Vaidas Bielinis.

Pedagogus iš 28 Lietuvos mokyklų skaitmeninio pasaulio paslapčių ir gudrybių mokys specialiai parengti VšĮ „Mokyklų tobulinimo centras“ programos „Renkuosi mokyti!“ lektoriai bei kiti specialistai.

„Šie mokymai svarbūs ne tik todėl, kad po jų bus galima rengti įdomesnes pamokas, bet bus naudingi ir perduodant žinias apie skaitmeninio pasaulio subtilybes mokiniams. Ne visi mokiniai turi vienodas galimybes namuose išmokti naudotis skaitmeninėmis technologijomis, kai kuriems iš jų skaitmeninis pasaulis nėra toks jau ir savas. Šiems vaikams mokykla, ko gero, ir bus ta vieta, kurioje jie išmoks šiomis technologijomis naudotis, o jei to neišmoks, turės labai rimtų sunkumų integruodamiesi į visuomenę ir darbo rinką“, – teigė programos „Renkuosi mokyti!" koordinatorė Gabrielė Characiejienė.

„Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvaus 28 mokytojų komandos, kurios buvo atrinktos iš 220 mokyklų pateiktų paraiškų dalyvauti šiuose mokymuose. Registruodamosis mokymams mokyklų komandos teikė paraiškas ir kūrybines užduotis, kurių tikslas buvo pristatyti mokyklos idėją, kaip prasmingai galima taikyti skaitmenines technologijas pamokose.

Mokymų metu pedagogų komandos turės vykdyti paskirtas užduotis ir parengti specialų projektą savo mokyklai. Kruopščiausiam, įtikinamiausiam ir labiausiai motyvuotam kolektyvui bus skirtas 10 000 eurų prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti, kurios bus įdiegtos nugalėjusioje mokykloje. Mokymai vyksta Vilniaus Jėzuitų gimnazijoje įrengtoje „Samsung“ išmaniojoje klasėje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus vadovų klubo vizitas Nacionalinėje bibliotekoje

Lapkričio 16 d. vykusios Vilniaus III-iojo vadovų klubo dalyviai lankėsi Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, susipažino su jos veikla, erdvėmis ir galimomis bendradarbiavimo perspektyvomis. skaityti »

VGTU studentai – pasaulio programavimo čempionate

Lapkričio mėnesį devyni Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Fundamentinių mokslų fakulteto studentai buvo išvykę į Minską atstovauti universitetui Studentų pasaulio programavimo čempionato ACM ICPC ketvirtfinalyje. skaityti »

Mokymai mokslininkams ir tyrėjams „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“

Lapkričio 16 d. 14 val. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) mokslininkus ir tyrėjus kviečiame dalyvauti bibliotekos organizuojamuose mokymuose „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“. skaityti »

Specialiųjų poreikių vaikams naujas galimybes atveria šiuolaikinės technologijos

Daugiau nei 3600 – tiek specialių poreikių vaikų Lietuvoje šiandien mokosi jiems skirtuose ugdymo centruose ir mokyklose. skaityti »

„VU vasaros iššūkis“ pateko tarp inovatyviausių Europos akademinio sporto projektų

Projektas „VU vasaros iššūkis“, pakvietęs Vilniaus universiteto bendruomenę šią vasarą praleisti fiziškai aktyviai, pateko tarp trijų geriausių Europos akademinio sporto iniciatyvų. skaityti »

PROFADIENYJE 2016 - SMK komandos triumfas

Šių metų lapkričio 10 d. “Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena– PROFADIENIS. skaityti »

Jungtinėse Tautose kalbėjęs VU profesorius: sveikatos apsauga nesibaigia ligų gydymu

Vilniaus universiteto (VU) Medicinos fakulteto profesorius ir Jungtinių Tautų (JT) specialusis pranešėjas teisei į sveikatą Dainius Pūras viešėjo Niujorke, kur pristatė kasmetinę ataskaitą JT Generalinei Asamblėjai. skaityti »

Lietuvos vežėjų sąjunga ir VGTU įtvirtino partnerystę

Transporto ir logistikos sektoriaus efektyvumo siekia Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakultetas. skaityti »

VGTU docentė pelnė prestižinį tarptautinį apdovanojimą

Vilniaus Gedimino techniko universiteto (VGTU) Verslo technologijų katedros docentė dr. Ieva Meidutė-Kavaliauskienė buvo apdovanota prestižiniu André Jordan apdovanojimu už straipsnį apie sprendimų priėmimą nekilnojamojo turto sektoriuje. skaityti »

Modernus dėstytojas ne tik moko, bet ir mokosi iš Z kartos

Iš Z kartos reikėtų mokytis ne tik greitos reakcijos, bet ir virtualaus bendravimo, tad ir turime galvoti, kaip tokius elementus integruoti į studijų procesą. skaityti »