Vyksta mokyklų atranka į „Kūrybinių partnerysčių“ projektą

Publikuota: 2013 m. balandžio 17 d. trečiadienis

Švietimo ir mokslo ministerijos Ugdymo plėtotės centro vykdomas kūrybiško mokymosi projektas „Kūrybinės partnerystės“ skelbia nacionalinę mokyklų atranką ir kviečia prisijunti prie programos 2013–2014 mokslo metais. Iki trisdešimties atrinktųjų bus pakviesta savo mokykloje įgyvendinti kūrybiško mokymosi projektus.

Pasak „Kūrybinių partnerysčių“ projekto Mokyklų grupės vadovės Živilės Kubilienės, jau trečią kartą skelbiama atranka yra dar viena galimybė mokykloms, norinčioms tobulėti, atsinaujinti, siekiančioms kūrybiškai spęsti mokymosi iššūkius, tapti bendruomeniškesnėms. „Kūrybinės partnerystės“ suteikia galimybę išbandyti unikalią kūrybiško mokymosi praktiką, kartu mokytis, eksperimentuoti ir stebėti, kokių pokyčių mokyklai atneša bendravimas su kūrėjais.

Atrinktos mokyklos įgyvendins „Tyrinėjančių mokyklų“ programą. Į mokymosi procesą įtraukiami kūrėjai – įvairių meno, mokslo, kultūros ir kitų kūrybinių sričių profesionalai, kurie kartu su mokytojais ieško būdų, kaip pamokas paversti įdomiomis, įsimenančiomis, kaip įsitraukti ir motyvuoti visus klasės mokinius. „Kūrybinių partnerysčių“ projekto dalyviai kartu mokosi ir siekia išspręsti tikrus, šiandienos mokykloje kylančius iššūkius.

Susidomėjusių programa dėmesiui – nuo balandžio vidurio Vilniuje, Kaune, Marijampolėje, Telšiuose, Ukmergėje, Šilutėje, Druskininkuose, Joniškyje ir Ignalinoje organizuojami informaciniai seminarai. Į juos kviečiami mokyklų vadovai, administracijų atstovai ir vietos savivaldos švietimo specialistai.

Mokyklų paraiškos dalyvauti „Kūrybinių partnerysčių“ atrankoje priimamos el. paštu mokykla@kurybinespartnerystes.lt iki gegužės 3 d. 17.00 valandos.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »