„ASHBURN International“ – 20 metų

Publikuota: 2018 m. liepos 20 d. penktadienis

Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų valdymo ir programinės įrangos kūrėja „ASHBURN International“ švenčia savo dvidešimtmetį. 1998 m. įkurta ir nuo 2003 m. įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė per dvidešimt veiklos metų išplėtė savo žinomumą ir veiklos geografiją ne tik Baltijos šalyse.

„ASHBURN International“ žinoma kaip bendrovė, sukūrusi ne vieną inovatyvų sprendimą, sėkmingai savo veiklą plečianti užsienio ir Baltijos šalyse EKS diegimo ir jiems skirtos programinės įrangos kūrimo srityje. Programinė įranga „TransLink.iQ“ įvertinta pasaulyje kaip viena geriausių šio tipo programinių sprendimų. Ilgametė partnerystė su didžiausiu EKS gamintoju – „Ingenico“ – taip pat stiprina „ASHBURN International“ pozicijas ir pripažinimą.

Apie tai, kokia bendrovė yra po 20 metų ir kokie tikslai keliami ateičiai, kalbamės su „ASHBURN International“ vykdomuoju direktoriumi Žoržu Šarafanovičiumi.

–        „ASHBURN International“ švenčia savo dvidešimtmetį. Kaip galėtumėte apibendrinti šiuos veiklos metus?

20 metų žmogui nėra daug. Tačiau bendrovei, kurios veikla yra tiesiogiai susijusi su technologijomis ir priklausoma nuo jų kaitos – tai tinkamo verslo planavimo įrodymas. Per 20 metų mes keitėmės, prisitaikėme prie techninių pokyčių ir galimybių; savo partnerių ir klientų poreikių. Mūsų bendrovė, kaip ir kiekvienas gyvas organizmas, išgyveno geresnių ir blogesnių laikų. Tačiau dabar, švęsdami 20-metį, esame pakilime, kurį pasiekti padėjo nuolatinis tobulėjimas ir augimas. Toks plėtimasis, veiklos pripažinimas yra įrodymas, jog žengiame tinkama kryptimi.

–        Kas lemia „ASHBURN International“ sėkmę?

Bendrovė negalėtų gyvuoti be patikimos komandos, kurią sudaro savo srities profesionalai, veikloje  sujungiantys žinias ir kompetencijas. Komanda yra mūsų stiprybė, tai visada stengiuosi pabrėžti. Mūsų verslo sritis yra nišinė, todėl neretai projektų įgyvendinimui, tobulinimui prireikia ne vieno mėnesio ir yra būtinas kiekvieno komandos nario įsitraukimas. Džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie šioje bendrovėje dirba jau 19 metų! Tokia patirtis, produktų ir paslaugų išmanymas – mūsų privalumas rinkoje. Apibendrinant, būtent bendras darbas padeda tobulėti, užtikrinti kokybiškas paslaugas, megzti naujus ir gerinti turimus partnerystės ryšius.

–        Kokius tikslus yra išsikėlusi „ASHBURN International“?

Mes didžiuojamės, galėdami prisistatyti kaip programinės įrangos kūrėjai. Pabrėžtina, kad mes ne tik kuriame programinę įrangą, bet ir ją patys naudojame, pritaikome klientų poreikiams bei užtikriname jos sėkmingą veikimą. Didžiuojamės galėdami teikti daugiafunkcines paslaugas, kurios bus vis aktualesnės ateityje. Tai įvertina ir mūsų klientai. Pavyzdžiui, šie metai mums itin aktyvūs Latvijoje, Gruzijoje, Azerbaidžane, Uzbekistane. Šiose šalyse ne tik sukūrėme savo EKS tinklus, per partnerius užtikriname jų priežiūrą, bet ir sėkmingai pritaikėme savo programinį sprendimą „TransLink.iQ“.

–        Ar „ASHBURN International“ vardas atpažįstamas?

Mus mato ir atpažįsta ne tik vietinėje Lietuvos rinkoje. Čia dirbame su SEB, „Senukais“, „Gintarine vaistine“, Lietuvos paštu ir kitomis įmonėmis bei įstaigomis, mūsų vardą pastebi jų klientai. „ASHBURN International“ žinomi Latvijoje, Gruzijoje, Turkmėnistane, Uzbekistane ir kitur. Ten stovi mūsų EKS su mūsų ar įmonių grupės narių vardais. Šiose šalyse sėkmingai teikiame savo paslaugas ir kuriame naujus partnerystės ryšius. Džiaugiamės, kad Lietuvoje ir užsienyje esame atpažįstami kaip bendrovė, teikianti ir prižiūrinti elektroninius kortelių skaitytuvus, kad esame vertinami kaip kokybiškos programinės įrangos kūrėjai bei plėtotojai.

–        Ko palinkėtumėte „ASHBURN International“?

Sėkmingos plėtros ir naujų iššūkių įveikimo, kurie įrodytų, kad esame stiprūs savo srities žaidėjai.

Ačiū už interviu.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »

Šviesolaidinis internetas Lietuvoje švenčia 22-ąjį gimtadienį (5)

Lietuvoje šviesolaidinio interneto era prasidėjo 1998 m. spalio 28 dieną, kai „Penkių kontinentų“ grupės įmonė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pirmoji pradėjo siūlyti sostinės gyventojams tuo metu sparčiausią interneto ryšį optinio kabelio linijomis. Taigi šią dieną švęsime ne tik dabartinio „Penki“ tinklo, bet ir apskritai šviesolaidinio interneto Lietuvoje gimtadienį! skaityti »

COVID-19 diagnozuotas penkiems UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ darbuotojams (2)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonėje „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ nustatyti penki COVID-19 atvejai. Apie tai informuotas Nacionalinis visuomenės sveikatos centras. skaityti »

Pandemija spartina perėjimą prie skaitmeninių atsiskaitymų (2)

Pasaulio jau seniai nestebina mokėjimo kortelės, elektroniniai atsiskaitymai ar kitos nuotolinės finansinės paslaugos. Pernai prasidėjusi COVID-19 pandemija šią transformaciją dar paspartino. Daugybė šalių septynmyliais žingsniais žengia į naują realybę, kurioje nėra nei monetų, nei kupiūrų. Grynųjų pinigų atsisakymo spartai įtakos turi daug veiksnių: naujų patogių bei saugių atsiskaitymo būdų atsiradimas, inovacinių technologijų plėtra ir netgi ekstremalios situacijos – šiuo metu pasaulį užvaldžiusi COVID-19 pandemija. skaityti »

Teniso turnyre „BFI Cup“ ir vėl triumfavo SEB (3)

Šiemet jau 13-ąjį kartą Lietuvoje organizuojamame bankų ir finansinių įstaigų teniso turnyre „BFI Cup“ geriausiai sekėsi SEB banko žaidėjams. skaityti »

Pasaulis investuoja į kriptomatus. Kaip sekasi? (2)

Daugiau nei 10 tūkstančių. Tiek pasaulinės kriptovaliutų tyrimų svetainės „Coin ATM Radar“ duomenimis šiuo metu pasaulyje yra kriptomatų. Pirmasis iš jų buvo įrengtas prieš septynerius metus Vankuveryje. Norvegų finansų įmonės „AksjeBloggen“ tyrimai rodo, kad vien per metus šių įrenginių skaičius išaugo 167 proc. skaityti »

„ASHBURN International“ mezga bendradarbiavimą su elektroniniais bankais (1)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė mokėjimo paslaugų sutartį su skaitmeniniu banku „Travel Union“. Įmonė teiks kompleksines atsiskaitymo infrastruktūros plėtros paslaugas. skaityti »

BS/2 plečia bendradarbiavimą su finansų įmonių grupe „Halyk Group“ (1)

Vidurinės Azijos regiono finansinės įstaigos aktyviai investuoja į naują šiuolaikišką bankinę įrangą. Šiame regione veikiančios „Halyk Group“ strategija orientuota į naujų technologijų produktų ir paslaugų diegimą. Vienas iš grupės bankų prioritetų – bankinės savitarnos kanalo plėtra, todėl bankai ypač domisi bankomatais su grynųjų pinigų recirkuliacijos sistema, taip pat specializuota programine įranga, išplečiančia savitarnos įrenginių funkcijas. skaityti »

5 šiuolaikinės banko veiklą efektyvinančios priemonės bankomatų tinklui valdyti (1)

Daugumoje Rytų Europos ir Centrinės Azijos šalių bankomatų skaičius ir toliau auga. Sakartvele ir Azerbaidžane 2020 metais augimas siekė beveik 10 proc., Uzbekistane – daugiau nei 20 proc. Taigi, nepaisant spartaus interneto bankininkystės ir mobiliųjų finansinių programų populiarėjimo, finansinės organizacijos ir toliau investuoja į savitarnos įrenginius. skaityti »

BS/2 dalyvaus virtualioje parodoje „Self-Service Banking Asia 2020“

Rugsėjo 23–24 dienomis vyks tarptautinė konferencija „Self-Service Banking Asia 2020“. Renginį organizuoja garsi pasaulinė bendrovė RBR, teikianti strateginių tyrimų ir konsultavimo paslaugas organizacijoms, dirbančioms mažmeninės prekybos bankininkystės, bankinės veiklos automatizavimo, mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo kortelių ir atsiskaitymo paslaugų srityje. skaityti »