„ASHBURN International“ – 20 metų

Publikuota: 2018 m. liepos 20 d. penktadienis

Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų valdymo ir programinės įrangos kūrėja „ASHBURN International“ švenčia savo dvidešimtmetį. 1998 m. įkurta ir nuo 2003 m. įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė per dvidešimt veiklos metų išplėtė savo žinomumą ir veiklos geografiją ne tik Baltijos šalyse.

„ASHBURN International“ žinoma kaip bendrovė, sukūrusi ne vieną inovatyvų sprendimą, sėkmingai savo veiklą plečianti užsienio ir Baltijos šalyse EKS diegimo ir jiems skirtos programinės įrangos kūrimo srityje. Programinė įranga „TransLink.iQ“ įvertinta pasaulyje kaip viena geriausių šio tipo programinių sprendimų. Ilgametė partnerystė su didžiausiu EKS gamintoju – „Ingenico“ – taip pat stiprina „ASHBURN International“ pozicijas ir pripažinimą.

Apie tai, kokia bendrovė yra po 20 metų ir kokie tikslai keliami ateičiai, kalbamės su „ASHBURN International“ vykdomuoju direktoriumi Žoržu Šarafanovičiumi.

–        „ASHBURN International“ švenčia savo dvidešimtmetį. Kaip galėtumėte apibendrinti šiuos veiklos metus?

20 metų žmogui nėra daug. Tačiau bendrovei, kurios veikla yra tiesiogiai susijusi su technologijomis ir priklausoma nuo jų kaitos – tai tinkamo verslo planavimo įrodymas. Per 20 metų mes keitėmės, prisitaikėme prie techninių pokyčių ir galimybių; savo partnerių ir klientų poreikių. Mūsų bendrovė, kaip ir kiekvienas gyvas organizmas, išgyveno geresnių ir blogesnių laikų. Tačiau dabar, švęsdami 20-metį, esame pakilime, kurį pasiekti padėjo nuolatinis tobulėjimas ir augimas. Toks plėtimasis, veiklos pripažinimas yra įrodymas, jog žengiame tinkama kryptimi.

–        Kas lemia „ASHBURN International“ sėkmę?

Bendrovė negalėtų gyvuoti be patikimos komandos, kurią sudaro savo srities profesionalai, veikloje  sujungiantys žinias ir kompetencijas. Komanda yra mūsų stiprybė, tai visada stengiuosi pabrėžti. Mūsų verslo sritis yra nišinė, todėl neretai projektų įgyvendinimui, tobulinimui prireikia ne vieno mėnesio ir yra būtinas kiekvieno komandos nario įsitraukimas. Džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie šioje bendrovėje dirba jau 19 metų! Tokia patirtis, produktų ir paslaugų išmanymas – mūsų privalumas rinkoje. Apibendrinant, būtent bendras darbas padeda tobulėti, užtikrinti kokybiškas paslaugas, megzti naujus ir gerinti turimus partnerystės ryšius.

–        Kokius tikslus yra išsikėlusi „ASHBURN International“?

Mes didžiuojamės, galėdami prisistatyti kaip programinės įrangos kūrėjai. Pabrėžtina, kad mes ne tik kuriame programinę įrangą, bet ir ją patys naudojame, pritaikome klientų poreikiams bei užtikriname jos sėkmingą veikimą. Didžiuojamės galėdami teikti daugiafunkcines paslaugas, kurios bus vis aktualesnės ateityje. Tai įvertina ir mūsų klientai. Pavyzdžiui, šie metai mums itin aktyvūs Latvijoje, Gruzijoje, Azerbaidžane, Uzbekistane. Šiose šalyse ne tik sukūrėme savo EKS tinklus, per partnerius užtikriname jų priežiūrą, bet ir sėkmingai pritaikėme savo programinį sprendimą „TransLink.iQ“.

–        Ar „ASHBURN International“ vardas atpažįstamas?

Mus mato ir atpažįsta ne tik vietinėje Lietuvos rinkoje. Čia dirbame su SEB, „Senukais“, „Gintarine vaistine“, Lietuvos paštu ir kitomis įmonėmis bei įstaigomis, mūsų vardą pastebi jų klientai. „ASHBURN International“ žinomi Latvijoje, Gruzijoje, Turkmėnistane, Uzbekistane ir kitur. Ten stovi mūsų EKS su mūsų ar įmonių grupės narių vardais. Šiose šalyse sėkmingai teikiame savo paslaugas ir kuriame naujus partnerystės ryšius. Džiaugiamės, kad Lietuvoje ir užsienyje esame atpažįstami kaip bendrovė, teikianti ir prižiūrinti elektroninius kortelių skaitytuvus, kad esame vertinami kaip kokybiškos programinės įrangos kūrėjai bei plėtotojai.

–        Ko palinkėtumėte „ASHBURN International“?

Sėkmingos plėtros ir naujų iššūkių įveikimo, kurie įrodytų, kad esame stiprūs savo srities žaidėjai.

Ačiū už interviu.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »

BS/2 – sertifikuota „Datalogic“ techninės priežiūros paslaugų partnerė Azerbaidžane

Technologinius sprendimus bankams ir prekybininkams siūlanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, tapo pasaulinės prekybos įrangos gamintojos „Datalogic“ sertifikuota techninės priežiūros paslaugų partnere Azerbaidžane. skaityti »

„TransLink.iQ“ – naujas T. Dadaševo tyrimo objektas

Tachmasibas Dadaševas rengia naują knygą. Šį kartą dėmesio centre – atsiskaitymai be grynųjų pinigų, el. kortelių skaitytuvai ir jų tinklams stebėti bei valdyti skirtas programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Baltijos šalių konferencijoje – diskusijos apie debesijos paslaugų įtaką verslui

Užsakomąsias ITT paslaugas „ProfIT“ teikiančios UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ atstovai lankėsi tarptautinėje Baltijos šalių konferencijoje „Verslo transformacija – darbas debesyse“. skaityti »