Bendrovė „Audores“ renkasi užsakomąsias IT paslaugas

Publikuota: 2015 m. lapkričio 24 d. antradienis

UAB „Audores“ jau šešerius metus Lietuvoje sėkmingai bendradarbiauja su viešojo maitinimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis. „Audores“ prekiauja restoranų ir parduotuvių įranga bei teikia jos priežiūros paslaugas. Bendrovė ne kartą įvertinta sertifikatu „Stipriausi Lietuvoje“, pažyminčiu, kad ji patikima, turinti aukštą mokumo reitingą.

Nuo 2010 iki 2014 m. „Audores“ apyvarta išaugo dešimt kartų. Įmonė nuolat plečiasi – daugėja klientų, didinamas prekių asortimentas, todėl sparčiai plečiamas darbuotojų ir naujų tiekėjų skaičius. Pavasarį numatoma atidaryti „Audores“ filialą Klaipėdoje.

Dėl įrangos specifikos daugiausia jos parduodama per pardavimo vadybininkus, tačiau įmonės veiklai svarbus ir interneto kanalas. Interneto svetainė su el. parduotuve, visų pirma, pasitarnauja kaip informacijos šaltinis. UAB „Audores“ direktorius Audrius Trabutis (žr. nuotraukoje) teigia, kad užsakymų per internetą apyvarta sudaro apie 3–5 proc. Dažniausiai per internetą įrangą užsisako privatūs asmenys, kurie sugalvoja maisto gamybos įrenginius prisitaikyti namuose, arba klientai, tiksliai žinantys, ko nori.

A. Trabutis sako, kad didėjant klientų skaičiui ir vis aktyviau naudojantis informacinėmis technologijomis, susidūrė su problema – kaip užtikrinti sklandžią ir kokybišką įmonės IT sistemų veiklą. „Turėjome du pasirinkimus – samdyti specialistus, kurie dirbtų įmonėje, arba visą informacinių technologijų ūkį perduoti specializuotai bendrovei. Atlikę rinkos tyrimus, įvertinę kainos ir kokybės santykį, pasirinkome bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ teikiamas „ProfIT“ paslaugas“, – teigia jis.

„ProfIT“ – tai užsakomosios (angl. outsourcing) informacinių technologijų įrengimo ir priežiūros paslaugos, teikiamos už mėnesinį mokestį. „Nemažai įmonių vadovų vis dar galvoja, kad pirkti kompiuterinės įrangos priežiūros paslaugas yra brangu, tačiau dažnai jie net nesusimąsto, kiek kainuoja kompiuterinių darbo vietų įrengimas, techninės įrangos įsigijimas, išlaikymas ir jos priežiūra visą parą, – sako UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Komercijos departamento vadovas Robertas Ragauskas. – Mes siūlome atsikratyti visų šių rūpesčių už iš anksto nustatytą mėnesinį mokestį.“

A. Trabutis pabrėžia, kad sklandus kompiuterių darbas įmonei yra būtinas, nes visi pardavimo vadybininkų veiksmai fiksuojami CRM (angl. Customer relationship management) programoje, o elektroniniu paštu siunčiami pasiūlymai klientams. Jei stringa darbas kompiuteriu, darbuotojas dirba neefektyviai, eikvojamas jo darbo laikas, o įmonė praranda pinigus. UAB „Audores“ direktorius džiaugiasi, kad „ProfIT“ paslaugos padeda nešvaistyti laiko be reikalo. „Tikiu, kad „ProfIT“ paslaugos tikrai pagerins įmonės veiklą. Patogu, kad daugumą problemų galima išspręsti nuotoliniu būdu. Jau dabar įsitikinome, kad problema išsprendžiama per 10–15 min. Kai tekdavo patiems taisyti ar ieškoti specialistų, užtrukdavome mažiausiai pusdienį“, – sako jis.

Pasaulinė užsakomųjų IT paslaugų rinka nuolat auga. Svetainės „Statista“ duomenimis, 2012 m. rinkos vertė siekė 99,1 milijardo JAV dolerių, o 2014 m. išaugo iki 104,6 milijardo. Šį faktą patvirtina ir „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ veiklos rezultatai. Palyginti su praėjusiais metais, šiemet „ProfIT“ paslaugų užsakymų skaičius išaugo 20 proc. 2016-aisiais planuojama šį rodiklį padidinti iki 30 proc. Be to, įmonė aktyviai plečia veiklą ir užsakomųjų IT paslaugų siūlo ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Kazachstane.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„Penkių kontinentų“ partneriai pristatė technologines naujoves parodoje „NRF 2025“ JAV

Niujorke vyko didžiausias pasaulyje mažmeninės prekybos renginys „NRF 2025: Retail's Big Show“. skaityti »

Kalėdų šventė vaikams „Penki kontinentai“ biure

Prieš Kalėdas įmonių grupės „Penki kontinentai“ centrinis biuras Vilniuje aidėjo nuo vaikų klausimų ir juoko. skaityti »

BS/2 organizavo forumą bankinio sektoriaus lyderiams „Banking Fusion 2024“ Kazachstane

Į renginį susirinko į susirinko daugiau nei 170 dalyvių iš 13-ikos šalių. skaityti »

BS/2 subūrė Azerbaidžano mažmeninės prekybos atstovus į verslo popietę

2024 m. gruodžio 5 d. Baku, Azerbaidžane, vyko „Retail Business Brunch 2024“. skaityti »

Tarptautiniame bankininkystės forume Azerbaidžane BS/2 pristatė saugius ir patikimus sprendimus

IBF 2024 forume BS/2 pristatė atnaujintas savo programinės įrangos versijas ir modernias bankininkystės technologijas. skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ pasveikino SMK su 30-mečiu

„Penki kontinentai“ su SMK bendradarbiauja daugybę metų. skaityti »

35-erius metus švenčianti bendrija „Viltis“ įteikė „Penki kontinentai“ grupei padėką

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė su bendrija „Viltis“ draugauja daugiau nei 15 metų. skaityti »

Grupė „Penki kontinentai“ drauge su partneriu SUNMI parodoje GITEX 2024

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavo svarbiame tarptautiniame renginyje – GITEX GLOBAL. skaityti »

„Penki kontinentai“ paskelbė „Liberty Bank“ skaitmeninių inovacijų lyderiu EMEA regione

2024 m. spalio 3 dieną įmonės sustiprino savo ryšius, pasirašydamos Strateginės partnerystės susitarimą. skaityti »

BS/2 darbuotojos dukra pagerbta LR Seime

LRS vicepirmininkas Jonas Jarutis susitiko ir pagerbė Lietuvos rungtynių šokių sportininkes, pasiekusias išskirtinius rezultatus pasaulio čempionate Japonijoje. skaityti »