Šiuolaikiniai bankomatai bankinių paslaugų ekosistemoje

Publikuota: 2021 m. spalio 20 d. trečiadienis

COVID19 pandemija stipriai paspartino bankinės pramonės skaitmenizavimą. Elektroninė bankininkystė, nuotolinės bankinės paslaugos, įvairių verslo procesų automatizacijos sistemos – visa tai aktualios šiuolaikinės bankininkystės naujovės.

Keičiasi ir tradicinių klientų aptarnavimo vietų – filialų, skyrių, savitarnos įrenginių – vaidmuo. Bankomatai atlieka nebe vien grynųjų pinigų išdavimo ir įdėjimo funkciją, jie tampa automatiniais klientų aptarnavimo centrais, nes jais naudodamiesi klientai gali gauti daugybę skirtingų paslaugų. Bankomatai padeda ir patiems bankams išspręsti ne vieną užduotį.

Apie šiuolaikinių bankomatų įtaką bankinių paslaugų ekosistemai bus diskutuojama tarptautiniame PLUS forume „FinTech“ be ribų. Skaitmeninė Eurazija“, kuris vyks spalio 27-28 dienomis Kazachstane, Almatoje.

Renginį rems ir jame dalyvaus „Penkių kontinentų“ grupės įmonė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2)

 BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotojas strateginių krypčių plėtrai Kirill Ovsiannikov skaitys pranešimą „Fizinių bankinio aptarnavimo vietų darbo automatizavimas“.

Renginyje BS/2 turės ir parodomąjį stendą, kuriame pademonstruos bankomatų programinę įrangą ProFlex4. Tai šiuolaikinis programinis sprendimas, padedantis modernizuoti vartotojo sąsają ir pastebimai sutrumpinti naujų funkcinių galimybių įdiegimo į bankomatą laiką.

BS/2 stende forumo dalyviai taip pat galės pamatyti, kaip iš bankomato galima išsiimti grynųjų pinigų be kortelės, naudojantis išmaniuoju telefonu ir kaip apdorojami skirtingos paskirties mokėjimai. Galės pamatyti individualizuotą vartotojo sąsają ir sužinoti apie tikslinę reklamą bankomatų ekrane.

Jei norite dalyvauti renginyje gyvai arba virtualiai, per internetą,  kviečiame registruotis.

Šaltinis: BS2.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

komentarai

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »