Siekdama užtikrinti didesnį pirkėjų saugumą, „Amazon“ įdiegė dviejų etapų identifikacijos patvirtinimo sistemą.
Didžiausia pasaulyje elektroninė parduotuvė „Amazon“ susirūpino savo pirkėjų saugumu. Siekiant užtikrinti didesnį pirkėjų saugumą, buvo išbandyta ir įdiegta dviejų etapų identifikacijos patvirtinimo sistema. Jau dabar prisijungę prie savo paskyros pirkėjai gali pasirinkti saugesnį atsiskaitymo būdą.
Naudojantis naująja asmenybės patvirtinimo sistema, reikės iš pradžių įrašyti slaptažodį, o vėliau – saugumo kodą, kuris bus atsiunčiamas žinute į mobilųjį telefoną arba sugeneruojamas „Google Authenticator“ programa.
Dviejų etapų identifikacijos sistemą jau naudoja „Google“, „Facebook“, „Microsoft“, „Apple“, „Twitter“, „Dropbox“, „Steam“ ir kt.