Saugiai apsipirkti padės „MasterCard“ programa „Identity Check“

Publikuota: 2015 m. spalio 7 d. trečiadienis

Kompanija „MasterCard“ pristatė technologinių sprendimų komplektą „Identity Check“. Jis užtikrina apsipirkimo internete saugumą.

„Identity Check“ pirkėjo atpažinimui naudos biometrines technologijas ir vienkartinius SMS kodus. Kompanija nusprendė maksimaliai supaprastinti klientų identfikavimo procedūras ir orientuotis į tai, ką jis žino ir turi: savo slaptažodį, įrenginį, kuriuo naudojasi ir biometrinius duomenis.

„MasterCard“ apklausė 10 tūkst. savo klientų 17-oje skirtingų rinkų ir išsiaiškino, kad 53 proc. naudotojų bent kartą per savaitę pamiršta kokį nors savo slaptažodį ir sugaišta apie 10 minučių jam prisiminti ar surasti. Trečdalis tokių užmaršuolių dėl to išvis atsisako pirkinio internete.

6 iš 10 respondentų pabrėžė, kad tokie atsitikimai turi neigiamų pasekmių. Pavyzdžiui, kartais bilietai į renginį išparduodami per keletą minučių. Be to, daugiau nei pusė apklaustų klientų prisipažino, kad norėtų kitokios apsaugos nei slaptažodžiai. Tačiau pageidauja, kad saugumo lygis dėl to nenukentėtų.

JAV finansų institucijos galės naudoti programą „Identity Check“ jau 2016 metų viduryje. Visuotinis programos paleidimas planuojamas 2017-aisiais.

 

Šaltinis: banks.eu
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mūsų įrenginiai gaudo virusus, bet mes nežinome, kodėl

Kenkėjiškos programos tapo dažniausia interneto grėsme, su kuria susiduria naudotojai, atskleidžia „Kaspersky Lab“ ir „B2B International“ tyrimas. skaityti »

Atskleistas reklamjuostėse besislepiantis kenksmingas kodas

ESET saugumo tyrėjai atrado naują „Flash Player“ pažeidžiamumus išnaudojantį programų rinkinį „Stegano“, kuris plinta per populiarių internetinių svetainių reklamas. skaityti »

Uždarytas kibernetinių nusikaltėlių tinklas „Avalanche“

ESET saugumo specialistai praneša, kad koordinuotomis įvairių teisėsaugos institucijų pastangomis buvo sustabdyta kenkėjiško tinklo „Avalanche“ veikla. skaityti »

Sukčiai vilioja nemokamais lėktuvų bilietais

Artėjant didžiosioms metų šventėms suaktyvėja ne tik dovanų, bet ir lėktuvų bilietų paieška. skaityti »

Juodasis penktadienis: kaip saugiai apsipirkti internete?

Šis juodasis penktadienis pretenduoja tapti istoriniu – „Deloitte“ analitikai prognozuoja, kad šiemet pirkėjai internetinėse parduotuvėse išleis tiek pat, kiek ir tradicinėse parduotuvėse, o visų šventinių išpardavimų pajamos sieks 1 trilijoną dolerių. skaityti »

ESET pristatė nemokamą įrankį nuo kenkėjo „Crysis“ padarinių

Saugumo sprendimų kūrėja ESET parengė nemokamą dešifravimo įrankį, skirtą išpirkos reikalaujančio kenkėjo „Crysis“ užšifruotiems įrenginiams ir failams gelbėti. skaityti »

Kas trečias interneto naudotojas dalijasi savo slaptažodžiais su kitais

Bendrovės „Symantec“ tyrimo duomenys parodė, kad 76 proc. interneto naudotojų suvokia duomenų internete apsaugos svarbą, tačiau vis tiek rizikuoja patikėdami savo slaptažodžius kitiems. skaityti »

Praradus svarbius duomenis – skaudžios pamokos įmonėms

Saugumo specialistai kalbėdami apie verslo duomenų apsaugos sprendimus kas kartą pabrėžia atsarginių duomenų kopijų kūrimo svarbą, tačiau kai kurioms įmonėms šią pamoką tenka išmokti savo kailiu. skaityti »

„Kaspersky Lab“ prašo interneto naudotojų prisidėti prie kovos su išpirkos reikalaujančiais virusais

„Kaspersky Lab“ atliktas tyrimas rodo, kad diskusijos, ar išpirkos reikalaujančių virusų aukos turėtų susimokėti, yra bergždžios, nes dauguma, net sumokėję kibernetiniams nusikaltėliams, neatgauna savo failų. skaityti »

Išnarstyta „Sednit“ šnipinėjimo grupės veikla

Sukčiavimo el. laiškai, siunčiami Rytų Europos politikoje dalyvaujantiems įtakingiems asmenims, neregėto masto „nulinės dienos“ (zero-day) atakos – visa tai priskiriama garsiai „Sednit“ šnipinėjimo grupei. skaityti »