Kazachstane – BS/2 jubiliejui skirta konferencija

 

Gegužės 26 dieną Almatoje (Kazachstane) vyko įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančios bankinių technologijų bendrovės BS/2 10-ies metų jubiliejui skirta konferencija „Įmonės BS/2 10 metų jubiliejus: praeitis, dabartis, ateitis“. Renginyje dalyvavo perspektyviausių Kazachstano bankų, tokių kaip „Halyk Bank“, „ATF Bank“, „Bank Center Credit“, „Nurbank“, VTB, „Temirbank“, ir kt., Kirgizijos banko „UniCredit Bank“ atstovai.

Kadangi pagrindinis renginio tikslas – pasidalyti patirtimi ir pristatyti naujas idėjas, surengtas ne vienas pristatymas, diskusija, susitikimas. Daug dėmesio konferencijoje skirta užsakomosioms paslaugoms (angl. outsourcing), kurios, anot šia tema kalbėjusio BS/2 technikos direktoriaus pavaduotojo Gintaro Petkevičiaus, turi didžiules perspektyvas Kazachstane.

„Turėdami didžiulę užsakomųjų IT paslaugų teikimo patirtį, supažindinome konferencijos dalyvius su šių paslaugų plėtra Baltijos valstybėse ir perspektyvomis. Užsakomosios paslaugos – vienas efektyviausių būdų pasiekti didesnį įmonės darbo našumą, tad nenuostabu, jog pristatymas sulaukė išties nemažai susidomėjimo,“ – komentavo G. Petkevičius.

Be to, bankų atstovai domėjosi ir BS/2 sprendimu „Service Desk.iQ“, kuris suteikia galimybę automatizuoti ir optimizuoti verslo procesus, susijusius su bakinės įrangos technine priežiūra. 

Anot „.iQ“ produktų šeimą pristačiusio BS/2 Pardavimo konsultavimo skyriaus vadovo Deniso Korobkovo, viena iš tokio susidomėjimo priežasčių – sėkminga kaimyninių valstybių patirtis.

„Kaimyninėje Gruzijoje iki 50 proc. visų techninės įrangos priežiūros problemų sėkmingai sprendžiama naudojant kompleksinį sprendimą „Service Desk.iQ + ProView“. Tai įrodo didžiules šių produktų galimybes ir perspektyvas, kuriomis, be abejo, domisi ir Kazachstano verslininkai“, – teigė D. Korobkov.

Jo teigimu, „.iQ“ sistemos naudojimo rezultatas – skaidrūs duomenys ir atskaitomybė, paprasta vykdomų procesų kontrolė, įmonės išlaidų mažinimas, aukšta paslaugų kokybė bei efektyvus išlaidų valdymas.

Darbinio vizito Kazachstane metu bendrovės BS/2 atstovai aplankė tarptautinę parodą KITEL 2011. Čia specialistai susitiko su partneriais, dalyvavo seminaruose ir pristatymuose, įskaitant darbinę KITEL programą, susipažino su Centrinės Azijos IT technologijų rinkos tendencijomis.

Daugiau nei 15 metų bankinių technologijų bei mažmeninės prekybos rinkose sėkmingai dirbanti tarptautinė bendrovė BS/2 savo paslaugas teikia 65-iose pasaulio šalyse. 2011 metų pradžioje bendrovė įdiegė visame pasaulyje pripažintas informacinių technologijų įmonių veiklos rekomendacijas ITIL V3 (angl. Information Technology Infrastructure Library) ir įgyvendino ISO 20000 standarto, skirto paslaugoms valdyti, diegimą.

Išsamiau apie bendrovės sprendimus – www.bs2.lt.