„Microsoft“ atvėrė „Kinect“ galimybes programuotojams

Lygiai prieš savaitę „Microsoft“ pristatė nemokamą „Kinect“ programavimo įrankį „Kinect Software Development Kit Beta (SDK)“, skirtą nekomercinėms programoms ir žaidimams kurti. Su šiuo įrankiu „Microsoft“ atveria unikalias „Kinect“ galimybes nekomercinėms programoms, padedančioms spręsti mokslo, medicinos ar švietimo klausimus, pasinaudojant papildytosios tikrovės (angl. augmented reality) aplinka.

„Kinect SDK“ kiekvienam „Kinect“ entuziastui programuotojui ar mokslininkui leidžia dirbti su tūrio jutimo, judesių sekimo bei balso ir objektų atpažinimo technologijomis. Taip „Microsoft“ skatina domėjimąsi natūralia vartotojo sąsaja ir „Kinect“ galimybių išplėtimu. Ši naujovė turėtų sudominti ir Lietuvos programavimo bei papildytosios tikrovės pritaikymo mėgėjus, kadangi tiek patį kompiuterį „Xbox 360“, tiek jam skirtą judesių jutiklį „Kinect“ galima įsigyti ir Lietuvoje.

„Kinect SDK“ programuotojams suteikia pirminius (neapdirbtus) duomenis iš tūrio, vaizdo kameros jutiklių bei keturių mikrofonų. Judesio jutiklis, sekantis vieno ar dviejų žmonių judesius „Kinect“ lauke, leidžia kurti programas, grįstas gestų ir kūno judesių atpažinimo technologijomis. Taip pat „Kinect SDK“ leidžia kūrybiškai išnaudoti ir garsą. Programuotojai gali naudoti triukšmo sumažinimo, aido panaikinimo ar veikimo spindulio formavimo technologijas, taip pat atpažinti garso šaltinį. Be to, į „Kinect SDK“ integruota balso atpažinimo programavimo sąsaja.

Programas „Kinect“ platformai gali kurti visi, išmanantys C++, C# ar „Visual Basic“ programavimo kalbas. „Kinect“ programų kūrimo įrankis diegiamas taip pat, kaip bet kuri paprasta „Windows“ programa.