„Nokia“ visame pasaulyje uždaro savo parduotuves

Ne pačius geriausius laikus išgyvenanti bendrovė „Nokia“ desperatiškai bando sumažinti veiklos sąnaudas ir atsisakyti nereikalingų verslo sričių. Taupymo programa palietė ne tik prekybos taškus, bet ir kai kurias atstovybes mažiau perspektyviose rinkose.

Naujienų agentūros „Reuters“ teigimu, „Nokia“ netrukus – šių metų rugpjūtį – visiškai pasitrauks iš Japonijos rinkos. Tiesa, suomių gigantė jau nuo 2008 metų nebetiekė telefonų Japonijos telekomunikacijų kompanijoms ir pardavinėjo išskirtinius modelius savarankiškai. Tuo metu rugpjūčio mėnesį kompanija uždarys likusias, ypač svarbias Tokijo telefonų parduotuves, kurios parduoda ypač brangius „Vertu“ telefonus.

Kompanijos biurai, likę Tokijuje, ir toliau darbuosis iki metų pabaigos, kad padėtų japonams, kurie yra įsigiję „Vertu“ telefonus, o 2012 m. pradžioje ir jie bus uždaryti.

Mažėjantis pardavimas ir pajamos verčia „Nokia“ imtis agresyvių permainų visose rinkose. „Nokia“ jau uždarė kone visas fizines savo parduotuves Didžiojoje Britanijoje. Vienintelė išimtis (bent laikinai padaryta) „Nokia“ salonui Heathrow oro uoste Londone. Panorėjęs likti nežinomas buvęs bendrovės „Nokia“ mažmeninės prekybos darbuotojas teigė, kad sprendimas uždaryti parduotuves buvo priimtas dėl prastos rinkodaros, aukštų kainų, mažėjančio pirkėjų skaičiaus ir didelio grąžinamų telefonų kiekio.

Skelbiama, kad „Nokia“ Didžiojoje Britanijoje parduoda ir kitus savo verslo padalinius, pavyzdžiui, neseniai britų bendrovei „Synchronica“ buvo parduotas mobiliojo ryšio operatoriams el. pašto, greitųjų žinučių ir kitą programinę įrangą siūlantis skyrius.