Dėmesys klientų poreikiams – sėkmingo verslo rodiklis

Šiuolaikinis verslo pasaulis neįsivaizduojamas be konkurencinės kovos, kuri verčia kompanijas nuolat galvoti apie darbo efektyvumą bei siūlomų paslaugų ir produktų kokybę. Jau daugiau nei dešimtmetį bankinių technologijų rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė BS/2, siekdama tobulinti savo veiklą bei gerinti teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę, kviečia savo klientus užpildyti specialią anketą.

Pagrindinis anketos tikslas – iš pirmų lūpų išgirsti nuomonę apie bendrovę bei jos produktus ir paslaugas, išsiaiškinti klientų prioritetus, sužinoti, kokios informacijos jiems trūksta. Be to, anot BS/2 rinkodaros vadybininkės Gintarės Junevičiūtės, tokios anketos padeda aiškiau suprasti klientų poreikius bei numatyti galimas strategijos gaires. Beje, rengti tokias apklausas siūlo ir tarptautinio kokybės sertifikato ISO 20000, kurį sėkmingai įgyvendino ir bendrovė BS/2, kūrėjai.

„Versle svarbu ne tik pritraukti kuo daugiau naujų klientų, bet ir skirti pakankamai dėmesio esamiems. Panašios anketos – tai vienas iš būdų pasakyti savo klientams, kad jie mums rūpi. Apdoroję anketos duomenis, turėsime aiškesnį vaizdą, kas klientams aktualiausia, į ką įsigydami prekę ar paslaugą jie kreipia daugiausia dėmesio“, – komentavo G. Junevičiūtė.

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė BS/2 specializuojasi kurdama ir tiekdama bankomatams bei savitarnos įrenginių darbui optimizuoti skirtą programinę įrangą. Kompanijos kuriami inovatyvūs sprendimai pripažinti daugiau negu 60-yje pasaulio šalių.