„Apple“ pardavimas Baltijos šalyse: 12 500 „iPad“ ir net 88 proc. auganti apyvarta

Tik šiais metais Baltijos šalis pasiekusios „Apple“ planšetės randa savo pirkėją. Per paskutinį ketvirtį oficialus „Apple“ platintojas Baltijos šalyse „AVAD Baltic“ iš viso pardavė 4 802 „iPad“ planšetes. Lietuvoje – 1 748 vnt., Latvijoje – 11 72 vnt. ir Estijoje – 1 882 vnt. Verta pažymėti, kad visą ketvirtį trūko paklausiausių 3G modelių, tad šis skaičius būtų buvęs gerokai didesnis. Iš viso per pirmuosius šių metų 9 mėnesius Baltijos šalyse parduota 12 500 „iPad“ planšečių.

Kaip teigia „AVAD Baltic“ direktorius Tomas Palšis, pagerėjus populiariausių „iPad“ modelių tiekimams šį ketvirtį šių planšečių planuojama parduoti daugiau nei dvigubai – net iki 13 000 vienetų. Iš viso kalėdinį ketvirtį Lietuvoje prognozuojama parduoti apie 5000 „iPad“ planšečių. Tuo tarpu, kalbėdamas apie kitus metus „AVAD Baltic“ vadovas prognozuoja neįtikėtiną šuolį – Baltijos šalyse parduoti įspūdingą planšečių skaičių – net iki 50 000 vnt.

„Toks skaičius nėra laužtas iš piršto. Nors planšetinis kompiuteris yra dar pakankamai nauja produktų kategorija, kuriai pažinti ir suprasti jos privalumus mūsų pirkėjui reikia laiko, „iPad“ spartus populiarėjimas pasaulyje leidžia prognozuoti pakankamai optimistinius pardavimų skaičius. Jau dabar turimi pardavimai aiškiai rodo, jog Baltijos šalių rinka neatsilieka nuo bendrų pasaulio tendencijų. Esame tikri, kad „iPad“ ir toliau populiarės ir užims vis didesnę rinkos dalį ne tik tarp planšečių, bet ir kompiuterių apskritai,” – įsitikinęs Tomas Palšis.

Kaip ir pasaulyje, taip ir Baltijos šalyse pastebima tendencija, kad augantys „iPad“ pardavimai mažina „Apple“ kompiuterių pardavimų augimo tempus. Vadinasi, dalis žmonių pasirenka planšetę kaip vienintelę savo darbo bei laisvalaikio priemonę. „iPad“ planšetės naudą vartotojams dar labiau padidino prieš kelias savaites Baltijos šalyse pradėjusi veikti revoliucinė „Apple“ parduotuvė „iTunes Music Store“. Didžiausia internetine parduotuve vadinama programa turi daugiau nei 18 mln. aukštos kokybės muzikos kūrinių.

„Apple“ prekinis ženklas per pirmuosius šių metų 9 mėnesius dar labiau sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. „AVAD Baltic“ vadovo teigimu, pirmieji trys šių metų ketvirčiai šiame regione „Apple“ buvo rekordiniai. Trijose Baltijos valstybėse sausio–rugsėjo mėnesiais buvo pasiekta 66,21 mln. Lt apyvarta – beveik 12 mln. didesnė nei per visus 2010 metus. Tad „Apple“ pardavimų Baltijos šalyse augimas yra net 88 procentai.