Analitikai informavo apie sėkmingą planšečių prekybą

Kompanija IDC parengė ataskaitą, kurioje pateikia duomenis, kiek planšečių pavyko parduoti trečiąjį 2011 metų ketvirtį.

Specialistų vertinimu, per tris pastaruosius mėnesius mažmeninėje prekyboje buvo pasiūlyta 18,1 mln. planšetinių kompiuterių. Tai 23,9 proc. daugiau nei ankstesniame ketvirtyje. Taigi, per metus šis rodiklis išaugo 265 proc.

Iš kitos pusės, analitikai pabrėžia, jog pasiekti prognozuotos 19,2 mln. įrenginių ribos taip ir nepavyko. Beje, visai tikėtina, jog šiuos trūkstamus 5 proc. pavyks kompensuoti ketvirtąjį ketvirtį. IDC specialistai netgi perspėja, kad paklausa sieks ne, kaip buvo prognozuota metų pradžioje, 62,5 mln. planšečių, o 63,3 mln.

Tradiciškai pagal parduodamų planšečių skaičių lyderė yra kompanija „Apple“ ir jos „iPad‘as“. Visgi, palyginti su antruoju ketvirčiu (63,3 proc.), bendrovės rodikliai šiek tiek krito – iki 61,5 proc. Nuo „iPad“ prekybos pradžios kompanijai „Apple“ pavyko realizuoti 11,1 mln. įrenginių. Antroje vietoje atsidūrė kompanija „Samsung“, o trečioji pozicija atiteko „Hewlett Packard“.

Ekspertai pastebi, jog sėkmingiausiai rinkoje įsitvirtinę „Android“ valdomi planšetiniai kompiuteriai. Prognozuojama, jog jų dalis per artimiausius tris mėnesius išaugs nuo 32,4 iki 40 proc.