93 proc. SNORAS klientų jau atsiėmė banko seifuose saugotas vertybes

Pranešame, kad 93 proc. banko SNORAS klientų, kurie naudojosi banko teikiama saugomų seifų paslauga ir nuo 2011 m. lapkričio 30 d. buvo informuoti apie galimybę atsiimti saugomą turtą, iki 2012 m. sausio 17 d. atsiėmė visą juose laikytą nuosavybę. Per šį laikotarpį iš 391 banko SNORAS padaliniuose išnuomotų seifų, 363 buvo atidaryti klientams, visi atsiėmė seifuose saugotą nuosavybę.

Likusiuose 28 seifuose esančios vertybės saugios. Banko darbuotojai ir toliau asmeniškai su kiekvienu banko seifo saugyklos paslaugos klientu derina laiką, kada klientas galės atvykti ir atsiimti saugotą turtą. Banko darbuotojai išsiaiškino, kad likusių seifų nuomos klientų dalis yra išvykę iš šalies, dalis mirę, todėl dedamos visos pastangos, kad būtų nustatyti mirusiųjų klientų giminaičiai ir galėtų atsiimti seifuose saugomus daiktus.

„Džiaugiuosi, kad pavyko didžiajai daliai seifų nuomos paslaugos klientų atiduoti saugotas vertybes. Taip pat dėkingas banko darbuotojams už kruopštumą dirbant su nemaža seifo nuomos klientais ir, be abejo, mūsų klientams už parodytą kantrybę ir supratingumą“, – sako Bankroto administratorius Neilas Kuperis (Neil Cooper).

Klientai, kuriems reikia atsiimti vertybes iš banko SNORAS nuomojamų seifų, turi skambinti į klientų aptarnavimo centrą linija 8 800 27 272 ir sutarti dėl susitikimo.