Pajamos iš reklamos internete viršys reklamos spaudoje pajamas

Agentūros „eMarketer“ specialistai teigia, jog reklamai internete skiriamos lėšos Jungtinėse Amerikos Valstijose 2012 metais išaugs 23,3 proc. ir sieks 39,5 mlrd. JAV dol. Pranešama, jog tai bus pirmas kartas, kai reklamai internete bus skirta daugiau išlaidų nei spausdintinei. Reklama spaudoje 2012 metais, tų pačių ekspertų skaičiavimais, teatneš 33,8 mlrd. dol. pajamas.

2011 metais, „eMarketer“ duomenimis, reklamai internete JAV išleido 32,03 mlrd. dol., o spausdintinei reklamai – 36 mlrd. dol. Iš pastarosios sumos 20,7 mlrd. skirta žurnalams, 15,3 mlrd. – laikraščiams.

Ekspertų nuomone, ateityje pajamos iš reklamos spaudoje mažės, o internetinė reklama ir jos duodamas pelnas augs. 2016 metais reklamai internete skiriamos išlaidos pasieks 62 mlrd. dol. sumą.

„eMarketer“ savo pranešime taip pat pateikia kitų agentūrų prognozes, kurios, beje, gerokai skiriasi. Pavyzdžiui, reklamai internete skiriamos lėšos svyruoja nuo 26 iki 34,6 mlrd. dol.

Kol kas daugiausia iš reklamos JAV uždirba televizija. 2011 metais, „eMarketer“ skaičiavimais, ji uždirbo 60,7 mlrd. dol., o 2016 metais gaus apie 72 mlrd. dol. pajamų.