„Twitter“ nusipirko medijos analitiko paleistį

Mikrotinklaraščių tinklo „Twitter“ valdytojai įsigijo paleistį „Hotspots.io“, kurio veikla – socialinės medijos analizės, pranešama oficialioje projekto svetainėje.

Kaip teigiama, projekto rengėjai prisideda prie „Twitter“ inžinierių komandos, kuri dirbs prie reklaminių kampanijų socialinio tinklo platformoje analizės instrumento.

Anot „TechCrunch“, projektas funkcionavo tik uždaro testavimo režimu. Iš kompanijos svetainėje esančios informacijos neaišku, kuo ypatinga „Hotspots.io“ technologija. Vienintelis pateiktas jos darbo pavyzdys – „Twitter“ vartotojų reakcijos į reklaminius filmukus, parodytus per finalines amerikiečių Nacionalinės futbolo lygos rungtynes, analizė.

„Twitter“ ne pirmą kartą perka paleistį. 2012 metų kovą „Twitter“ įsigijo tinklaraščių prieglobą „Posterous“, vasarį – antivirusinę kompaniją „Dasient“, o 2011-ųjų gegužę – „TweetDeck“. Šių tinklų kūrėjai taip pat papildė „Twitter“ komandą.

Neseniai pasigirdo gandų apie „Twitter“ planus įsigyti „Instagram“. Tačiau jį įsigyti už milijardą dolerių suderėjo „Facebook“.