Trečiosios kartos „iPad“ pardavimas lenkia pirmojo „iPad“

Analitinės kompanijos „Localytics“ duomenimis, vos prieš porą mėnesių pristatytos naujosios planšetės „iPad“ pardavimas JAV rinkoje susilygino ir jau lenkia pirmojo „iPad“ pardavimą. 20 proc. viso „iPad“ pardavimo pajamų tenka būtent trečiosios kartos įrenginiui – tai šiek tiek daugiau, palyginti su pirmosios kartos „iPad“. Beje, didžiausia dalis kol kas tenka 2011 metais išleistam „iPad 2“, kuris iki šiol parduodamas su 100 JAV dol. nuolaida.

„iPad 2“ pardavimas sudaro 60 proc. visų „Apple“ modelių pardavimo. Bendrovė „Apple“ apie parduotus 3 milijonus naujų „iPad“ įrenginių pranešė jau po pirmojo pardavimo savaitgalio, tačiau tai visų šalių, o ne tik JAV statistika. Pirmojo „iPad“ modelio pardavimo metu buvo parduota 15 mln. šių įrenginių. Pirmajame 2012 metų ketvirtyje „Apple“ pardavė beveik 12 mln. antrosios ir trečiosios kartos modelių.

Naujojo modelio planšetės populiarumą analitikai aiškina ekrano „Retina“ sėkme ir atnaujintu procesoriumi bei grafika. Be to, lėmė ir suderinamumas su Amerikos ir Kanados LTE tinklais.