Kviečiama išbandyti „Google“ reklamą

Verslininkai, ieškodami kelių pritraukti daugiau klientų ir padidinti savo pardavimą, išbando įvairius reklamos būdus. Vienas jų, vis labiau Lietuvoje populiarėjantis, – „Google“ reklama. Tačiau dažnai įmonių vadovams kyla klausimas – kiek tokia reklama kainuos ir ar atneš apčiuopiamos naudos, nes anksčiau išbandytos įvairios reklamos formos dažnai neatneša norimų rezultatų.

„Reklama paieškos tinkle yra vienas efektyviausių būdų verslininkams pranešti apie save tikslinei rinkai. Tai ypač aktualu toms įmonėms, kurios turi ribotą reklamos biudžetą ir už įdėtus pinigus nori gauti kuo didesnę naudą, nes išlaidas galima lengvai kontroliuoti ir savo pasiūlymus teikti siaurai auditorijai – tik tai, kuri jau yra susidomėjusi tam tikromis prekėmis ar paslaugomis", – sako „Google“ reklamos administravimo paslaugas teikiančios agentūros „GoOnline“ atstovas Mindaugas Stankus.

Kitas dažnai iškylantis klausimas, ar įmonei tinka tokia reklama, ypač jei ji neparduoda jokių prekių ar paslaugų internete. „Tokia reklama sėkmingai gali pasinaudoti įvairių verslo šakų kompanijos, nes šiais internetinio pasaulio laikais, potencialus klientas, sugalvojęs įsigyti konkrečią prekę ar paslaugą, pirmiausia ieško informacijos internete, radęs jį dominantį pasiūlymą susisiekia su pardavėju", – aiškina Mindaugas Stankus.

Populiarindama savo reklamos tinklą Lietuvoje „Google“ per savo partnerius ir „AdWords“ reklamos valdymo specialistus siūlo išbandyti šį reklamos būdą nemokamai ir suteikia klientams 300 Lt nuolaidos kuponus.