SEB banko Kontaktų centras atskambins klientams, nenorintiems telefonu laukti savo eilės

SEB banko Kontaktų centras, šiemet pradėjęs aptarnauti klientus telefonu visą parą, toliau tobulina veiklą ir taupantiems laiką klientams pasiūlė automatinio atskambinimo paslaugą. Klientai, paskambinę į banką telefonu, tačiau nenorintys ar negalintys laukti ilgiau nei vieną minutę, jei visi vadybininkai tuo metu yra užsiėmę, gali užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą. Per 30 minučių nuo skambučio užsakymo klientui paskambins SEB banko Kontaktų centro darbuotojas.

„Įdiegę automatinio atskambinimo paslaugą, galime užtikrinti trumpesnį laukimo laiką net piko metu. Šią paslaugą iškart pamėgo mūsų klientai – birželio pradžioje ją pasiūlėme klientams ir pamatėme, kad darbo dieną ja pasinaudoja maždaug kas trečias asmuo, kuriam būtų tekę laukti ilgiau negu vieną minutę, kol banko vadybininkas būtų galėjęs atsiliepti į jo skambutį“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Automatinį atskambinimą užsisakyti gali ir privatūs klientai, skambinantys telefonu 1528, ir verslo klientai, skambinantys telefonu 19222.

Norint užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą, išgirdus pasiūlymą per 30 minučių sulaukti banko vadybininko skambučio, tereikia spustelėti nurodytą mygtuką ir padėti ragelį.