„Tesco“ sukūrė virtualų prekybos centrą
Netoli Londono esantis Getviko oro uostas tapo testavimo aikštele. Mažmeninės prekybos bendrovė „Tesco“ nusprendė pasirūpinti iš kelionės grįžtančiais žmonėms, kad jiems nereikėtų trenktis į prekybos centrą. Bendrovė įrengė virtualią maisto prekių parduotuvę tiesiog oro uosto laukiamojoje salėje ir siūlo klientams galimybę iš anksto pasirūpinti maisto produktais.
Virtualią parduotuvę sudaro keturi didelio formato interaktyvūs ekranai, iš kurių kiekviename pateikiama maždaug po 80 produktų. Jei klientas nori ką nors nusipirkti, jis atsisiunčia specialią mobiliąją programėlę ir skenuoja norimos prekės brūkšninį kodą. Galiausiai nurodo pristatymo datą – dieną, kai jis grįš iš kelionės.
„Tesco.com“ rinkodaros vadybininkė Mandy Minichiello pareiškė, kad tokios parduotuvės – mūsų ateitis. Esą 2016 metais 90 proc. visų mobiliųjų bus išmanieji telefonai, tad jau dabar reikėtų pradėti naudotis jų potencialu.
Virtuali parduotuvė bus testuojama dvi savaites. Tokį sprendimą „Tesco“ jau įdiegė Pietų Korėjoje. Ten tiesiog metro stotyse ir autobusų stotelėse išdygo didžiulio formato stendai su prekybos centrų lentynų vaizdais.