„Twitter“ tinkle – reklaminės apklausos
Interneto dienoraščių tinkle „Twitter“ atsirado galimybė sukurti reklaminę apklausą, kurioje tinklo naudotojai gali dalyvauti neišeidami iš svetainės.
Savo naujienų juostoje naudotojai pamatys kvietimą dalyvauti apklausoje, o pati apklausa vyks tiesiog „Twitter“ tinkle – tiek svetainėje, tiek mobiliojoje versijoje.
Naudotojo bus paprašyta atsakyti į keletą klausimų apie reklamos užsakovą pasirinkus vieną iš pasirinktų atsakymo variantų. Tokiu būdu kompanijos galės įvertinti savo reklaminių kampanijų efektyvumą. Kaip pavyzdys pateiktas toks klausimas: „Ar girdėjote apie Niujorko mados savaitę?“ ir atsakymų variantai: „taip“, „ne“, „nežinau“.
Kol kas apklausos atliekamos bandomuoju režimu ir prieinamos tik kai kuriems „Twitter“ partneriams. Kitos kompanijos turės galimybę naudotis apklausomis 2013 metų pradžioje.