„Apple“ planšečių rinka traukiasi

Kompanijos „Apple“ planšečių rinkos dalis per pastaruosius metus sumažėjo nuo 59,7 proc. iki 50,4 proc. O pagrindinių jos konkurenčių – „Samsung“ ir „Amazon“ – dalis gerokai padidėjo, nors jos vis tiek dar gerokai atsilieka nuo „Apple“.

Trečiąjį šių metų ketvirtį „Samsung“ dalis sudarė 18,4 proc., per metus padidėjusi beveik tris kartus. „Amazon“ su „Kindle Fire“ sugebėjo užimti 9 proc. rinkos, o „Asus“, gaminantis „Nexus 7“, – 8,6 proc.

Iš viso trečiąjį ketvirtį visi gamintojai pardavė 27,8 mln. planšečių, o tai 49,5 proc. daugiau nei prieš metus ir 6,7 proc. daugiau nei antrąjį ketvirtį.

Tikimasi, kad ketvirtąjį ketvirtį „Apple“ dalis nebemažės, nes lapkričio pradžioje kompanija pradėjo pardavinėti naujus produktus – „iPad mini“ ir ketvirtos kartos „iPad“. Per pirmąsias tris prekybos dienas „Apple“ pardavė 3 mln. planšečių, pagerino savo pačios rekordą ir išpardavė beveik visus turimus „iPad mini“.

Anksčiau buvo pranešama, kad „Apple“ išmaniųjų telefonų pardavimo srityje gerokai atsilieka nuo savo pagrindinės konkurentės „Samsung“. Agentūros IDC duomenimis, Pietų Korėjos kompanijos išmaniųjų telefonų rinkos dalis šių metų trečiąjį ketvirtį sudarė 31 proc., o „Apple“ – 15 proc. Prieš metus „Samsung“ užėmė 22,7 proc. rinkos, „Apple“ – 13,8 proc.