„Google“ gavo milijoninį prizą už reklamą apie Dalai Lamą

„Google“ kūrybinė laboratorija (Google Creative Lab) pelnė leidinio „USA Today“ prizą už originaliausią spaudos reklamą. Pagrindinis konkurso prizas – galimybė publikuoti reklamą leidinyje „USA Today“ už milijoną dolerių.

Laimėjo vaizdo susitikimų socialiniame tinkle „Google+“ (Google+ Hangout) paslaugos reklama. Reklamoje buvo išspausdinta naujiena, kad Tibeto lyderis tremtyje Dalai Lama negalėjo atvykti į Desmondo Tutu, Nobelio taikos premijos laureato, 80 metų jubiliejų, nes Pietų Afrikos valdžia jam neišdavė vizos. Laikraštinė naujiena buvo neva ištaisyta raudonu rašikliu: žodžiai „negalėjo atvykti“ buvo ištaisyti į „prisijungė“, taip pat prie teksto buvo prirašyti žodžiai „pasitelkiant vaizdo susitikimą“. Reklama užėmė visą laikraščio „The New York Times“ puslapį.

2011 metų spalį „Google+ Hangout“ iš tikrųjų surengė Dalai Lamos ir Desmondo Tutu vaizdo susitikimą. Susitikimo įrašą galima rasti „Google“ vaizdo priegloboje „YouTube“. Iki šiol jį pasižiūrėjo daugiau nei 70 tūkst. žmonių. Dalai Lama prisijungė prie socialinio tinklo „Google+“ likus kelioms dienoms iki šio įvykio.

Dienraštis „USA Today“ yra antras pagal tiražą leidinys JAV po „The Wall Street Journal“. Kasdien išeina daugiau nei 1,8 mln. egzempliorių. Originaliausios reklamos konkursas surengtas minint leidinio 30-metį.